حضور حداکثری، اقتدار ملی/

دعوت فرماندار کرج از مردم این شهر برای حضور حداکثری در انتخابات

«قاسم‌پور» با صدور پیامی از مردم کرج دعوت به عمل آورد تا با حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد موجبات سرافرازی این شهر را فراهم آورند.
کد خبر: ۴۶۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ - 07June 2021

دعوت فرماندار کرج از ایران کوچکی‌ها برای حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش دفاع‌پرس در کرج، «غفور قاسم‌پور» فرماندار ویژه شهرستان کرج با صدور پیامی از یکایک مردم فهیم و آگاه کرج دعوت به عمل آورد تا با حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات 28 خرداد موجبات سرافرازی این شهر را بر فراز دامنه‌های البرز سرافراز فراهم آورند.

وی اظهار داشت: ساکنان کرج در عین تنوع و کثرت آرا، افکار و آداب و رسوم با هر رأی خود و مهری که پای شناسنامه ایران به ثبت می‌رسد، نمادی از وحدت برای پیوستن به خیل خروشان مشارکت ملی و اجتماعی در مشروعیت نظام جمهوری اسلامی خواهند بود.

قاسم‌پور ضمن دعوت از آحاد جامعه برای شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: این روزها جای جای این شهر نیز در شور و تکاپوی انتخاب نمایندگان مردم در پارلمان شهری است و این جریان به مثابه نبض تپنده‌ای در قلب البرز شریان دارد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: این نشاط و پویایی انتخاباتی که در کرج حکم فرماست، مبین آن است که نخبگان و جوانان کرجی، شهر به شهر برای آباد ساختن قطعه‌ای از شهر کرج بر پهنه نقشه گسترده ایران زمین بپا خاسته‌اند؛ این پویش و خروش ساکنان این دیار را قدر می‌نهیم.

وی در پایان از آحاد افراد جامعه، شخصیت‌های علمی، نخبگان اجتماعی، دانشگاهیان، فرهنگیان، روحانیت معزز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ورزشکاران، هنرمندان، جوانان، بانوان، اصناف، اصحاب رسانه، رأی اولی‌ها و... دعوت به عمل آورد تا وعده روز جمعه 28 خرداد را با حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رأی محقق سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها