حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

گرانی و تورم نباید باعث قهر با انتخابات شود

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، گفت: گرانی و تورم نباید باعث قهر با انتخابات شود؛ زیرا دشمن سعی دارد که تصویر مخدوش و یأس‌آلودی از نظام در ذهن مردم ایجاد کند.
کد خبر: ۴۶۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ - 07June 2021

بهترین راه پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان، شرکت در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، در همایش «انتخاب تاریخی آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری معظم انقلاب اسلامی» در آذرشهر، اظهار داشت: بهترین راه برای پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام و ایران، مشارکت بالا و پرشور در انتخابات است که باید با تمام توان در آن حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، افزود: گرانی و تورم نباید باعث قهر با انتخابات شود؛ زیرا دشمن سعی دارد که تصویر مخدوش و یأس‌آلودی از نظام در ذهن مردم ایجاد کند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: ما که در انتخاب لوازم زندگی حتی لباس، روز‌ها تحقیق می‌کنیم تا انتخابی درست داشته باشیم، چرا نباید برای انتخاب صحیح آینده کشور دقت کنیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: به کسانی رأی دهیم که روحیه جهادی و انقلابی داشته و آشنا به قوانین شورای اسلامی باشند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات شورا‌های اسلامی در مدیریت شهری و شاخص‌های انتخاب نامزد‌های شورای شهر، گفت: هدف منتخبان شورای شهر باید عمران و آبادانی شهر باشد و تعهد، تدین و نیت خدایی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اذعان کرد: فعالیت و مبارزه امام صادق (ع) در جهت تبیین اسلام ناب و گستردگی اسلام، تبیین و تبلیغ مسئله امامت در جامعه و تشکیل و تربیت جمع فعال برای تبلیغ تشیع بود.

وی از امام خمینی (ره) به عنوان شاگرد راستین مکتب امام صادق (ع) یاد کرد و ابراز داشت: حامی محرومان و مستضعفین جهان، سلطه‌ناپذیری، وقت‌شناسی، شجاعت، ایمان قوی، اطمینان، آرامش و ایستادگی در برابر دشمن، از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) بود که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز همان مسیر را با همان صلابت و قدرت ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها