رئیس اندیشکده اسوه در نشست خبری:

امروز به آسیب‌های اجتماعی نگاهی شعاری شده است

رئیس اندیشکده اسوه گفت: متاسفانه امروز در حوزه آسیب‌های اجتماعی نگاهی شعاری شده و جای سوال دارد که چه اقداماتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد.
کد خبر: ۴۶۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ - 09June 2021

امروز به آسیب‌های اجتماعی نگاهی شعاری شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن ناصری پور رئیس اندیشکده اسوه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه گروه اسوه نگاهی در حوزه تربیت نیروی انسانی در حوزه شهری دارد، اظهار داشت: مجموعه اسوه نگاهی مبتی بر مسایل اجتماعی و توسعه اجتماعی برای بهبود و ارتقاء زندگی شهروندان دارد.

 وی با اشاره به اینکه باید به مسائل اجتماعی و مشکلات موجود در تهران نگاهی جدی شود، گفت: کیفیت زندگی شهروندان در تمامی مناطق شهر تهران مورد تاکید ما است.

رئیس اندیشکده اسوه ادامه داد: متاسفانه امروز در حوزه آسیب‌های اجتماعی نگاهی شعاری شده است؛ امروز جای سوال دارد که وظایف شورای شهر در خصوص کودکان چیست و امروز در حوزه پیشگیری از اعتیاد چه کار‌هایی انجام شده است.

وی در پاسخ به سوال دفاع‌پرس درباره حذف نام شهدا در برخی از خیابان‌های تهران گفت: مردم نسبت به شهدا حساس هستند و وا‌کنش مردم در حذف نام شهدا از برخی از خیابان‌ها به خوبی دیده شد.

ناصری‌پور ادامه داد: برخی مشکلات در حوزه نام‌گذاری خیابان‌ها به دلیل مسائل سیاسی است.

رئیس اندیشکده اسوه در پایان در خصوص مشکلات محلات شوش، مولوی و هرندی نیز بیان کرد: یکی از مهمترین موضوعات برای برطرف کردن مشکلات محلات شوش، مولوی و هرندی حضور سازمان‌های مردم نهاد در این مناطق است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار