حضور حداکثری، اقتدار ملی/ یادداشت

نمایندگان باید برای حل مشکلات و خدمت به مردم بکوشند

نمایندگان باید برای تحقق اهداف و انجام بهتر وظایف بر اساس نقشه‌راه معظم‌له و توصیه‌های مقام معظم رهبری بیش از گذشته برای حل مشکلات و خدمت به مردم بکوشند.
کد خبر: ۴۵۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ - 30May 2021

گروه استان‌های دفاع‌پرس‌ ـ حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز؛ فردی باید در راس قوه مجریه قرار گیرد که با تکیه به ظرفیت‌های کشور، در کنار رسیدگی به امور اقتصادی با همکاری دیگران نسبت به ایجاد اشتغال مولد و مفید برای جوانان اقدام کند.

برای مردم مومن و فداکاری که در ۴۲ سال گذشته همواره و همیشه در کنار نظام، انقلاب‌اسلامی، مسئولان صادق و دلسوز و همراه و پشتیبان ولایت فقیه و رهبری نظام الهی بوده‌اند به هیچ وجه این جناج و آن جناح فرقی ندارد و مهم نیست و به دنبال فردی هستند که همه هم و غم خود را صادقانه و عالمانه صرف کار و حل و فصل امور کند.

حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف مردم در انتخابات ماه‌جاری یک رسالت دینی، ملی و انقلابی و پشتوانه نظام و موجب همبستگی و تقویت نظام است، شرکت حماسی در این میدان میدان مهم اجتماعی و سیاسی تاثیرگذار، موجب اقتدار نظام و شکست توطئه دشمنان قسم خورده ایران مقتدر اسلامی است. همانطوریکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرده‌اند این انتخابات و برگزاری باشکوه آن با همراهی و مشارکت بالای مردم به رغم تمامی توطئه‌ها و رواج شایعات و شبهات موجب آبرو و عزت کشور است و نقش اساسی در موفقیت نظام در برنامه‌های مختلف و خدمت به مردم و برون‌رفت از مشکلات دارد.

دشمنان از مدت‌ها از تمامی اهرم‌ها و برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای خود برای تضعیف انتخابات و جلوگیری از حضور پرشور مردم و جوانان در این عرصه استفاده کرده‌اند، ولی به حول و قوه الهی ملت قهرمان، گوش به فرمان مقام معظم رهبری بار دیگر بلوغ سیاسی خود را به منصه بروز و ظهور می‌رساند. برگزاری باشکوه، سالم و قانونمند انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها همراه با انتخابات ریاست‌جمهوری در اواخر ماه‌جاری نقش اصلی در مدیریت شهری دارد و باید مردم افراد متعهد، متخصص، دلسوز، مجرب و توانا در انجام درست وظایف را انتخاب کنند.

اگر در انتخابات شورا‌های اسلامی چه در شهر و روستاها، مردم با درایت و بررسی کامل، افراد صالح، مومن، برنامه‌محور همراه با روحیه انقلابی و جهادی را اتتخاب کنند بسیاری از مشکلاتی که بعضا در شهر‌ها و روستا‌ها وجود دارد مرتفع و شاهد شکوفایی و آبادانی مناطق خواهیم بود. نمایندگان باید برای تحقق اهداف و انجام بهتر وظایف بر اساس نقشه‌راه معظم‌له و توصیه‌های مقام معظم رهبری بیش از گذشته برای حل مشکلات و خدمت به مردم بکوشند.

داشتن روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، توجه به ظرفیت‌های داخل کشور، تلاش برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی، افزایش تولید و اشتغال و بالا بردن سطح کیفی قوانین و انجام همه امور بر اساس طرح و برنامه و کار علمی جزو اهم توصیه‌های مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان است که امیدواریم در این خصوص اقدام کنند.

شورای نگهبان در جامعه نبض نظام اسلامی برای حفظ اسلامیت و جمهوریت و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی بر اساس قانون اساسی است که تضعیف آن از هیچ فردی و گروهی پذیرفته نیست و همه باید در چارچوب مقررات وظایف شرعی و قانونی خود را انجام دهند. مردم و جوانان نسبت به توطئه‌های دشمنان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، روانی و تبلبغاتی باید با درایت، بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی تخت زعامت مقام معظم رهبری برای شکست استکبار جهانی که چشم دیدن اقتدار، عظمت و سربلندی این ملت و کشور را ندارند در صحنه‌های مهم حضوری جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار