حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

مشارکت در انتخابات عمل به وصیت‌نامه امام خمینی (ره) و شهداست

سرهنگ «زارع» گفت: هر فردی دل او در گرو موفقیت نظام جمهوری اسلامی است و به وصیت امام خمینی (ره) و شهیدان که همواره مشوق مردم به حضور در انتخابات هستند، عمل می‌کند، ۲۸ خرداد در انتخابات شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷ - 07June 2021

مشارکت در انتخابات عمل به وصیت‌نامه امام خمینی (ره) و شهداستسرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: یکی از موضوع‌های مهمی که همواره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا بر آن تاکید داشتند، موضوع انتخابات و مشارکت فعال در آن است؛ بنابراین هر فردی دل او در گرو موفقیت نظام جمهوری اسلامی است و به وصیت امام خمینی (ره) و شهیدان که همواره مشوق مردم به حضور در این موضوع هستند، عمل می‌کند، ۲۸ خرداد در انتخابات شرکت خواهد کرد.

وی یادآور شد: مردم قهرمان و جوانان فداکار ایران اسلامی برای خشنودی حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان، بار دیگر با حضوری فعال در انتخابات به وصیت آن‌ها عمل می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و نقش مردم در سرنوشت آینده کشور، گفت: مردم فهیم همواره مطیع اوامر رهبر فرزانه انقلاب هستند و به امید خدا در اواخر ماه جاری با حضور پرشور در این صحنه، برگ زرین دیگری را در تاریخ کشور خلق می‌کنند.

زارع با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند مانع مشارکت مردم و جوانان در انتخابات شوند، تصریح کرد: ملت قهرمان گوش به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستند و در عمل به وصیت شهیدان و امام خمینی (ره)، بسیار پرشورتر از گذشته برای تقویت نظام و انقلاب در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در انتخابات، بار دیگر عظمت و اقتدار نظام را در دنیا و منطقه نشان می‌دهد و موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان علیه ایران می‌شود که چشم دیدن عزت و سعادت ملت و کشور ما را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار