فرمانده ناجا در دیدار با خانواده شهید «عبدالله‌زاده»:

راه شهادت برای آرزومندان آن هموار است/ شهید عبدالله‌زاده با پشت سر گذاشتن تمام نیازهای دنیایی به شهادت رسید

سردار اشتری گفت: شهید حسن عبدالله‌زاده با پشت سر گذاشتن تمام نیاز‌های دنیایی، با شجاعت برای حفاظت از دین و با نثار خون خود برای اهل بیت (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کد خبر: ۴۶۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵ - 08June 2021

راه شهادت برای آرزومندان آن هموار است/ شهید عبدالله زاده با پشت سر گذاشتن تمام نیازهای دنیایی به شهادت رسیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا با حضور در منزل سردار «احمد عبدالله‌زاده» شهادت فرزند برومند این خانواده را به آنان تبریک و تسلیت گفت.

وی با اشاره به تربیت این شهید بزرگوار در خانواده‌ای مذهبی و ولایی گفت: با توجه به شناختی که از خانواده این شهید عزیز دارم، پرورش چنین فرزندی قطعا زیر سایه پدری مومن، متعهد و تحت امر ولایت فقیه دور از انتظار نیست و بی‌شک شهادت افتخاری بس عظیم است که نصیب فرزند این خانواده شده است.

فرمانده ناجا شهادت این فرزند رشید اسلام را ادامه راه سردار شهید قاسم سلیمانی دانست و عنوان کرد: شهادت راهی است که برای آروزمندان آن هموار است تا انسان ساخته نشود و شجاعت و غیرت حفاظت از دین در وجود او متبلور نشود این سعادت نصیبش نخواهد شد. شهید حسن عبدالله‌زاده نیز با پشت سر گذاشتن تمام نیاز‌های دنیایی، با شجاعت برای حفاظت از دین و با نثار خون خود برای اهل بیت (ع) تمام عشق خود را به آنان تقدیم کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی راه شهدا را پر رهرو دانست و گفت: تا شور و شعور شناخت و عشق به اهل بیت (ع) در وجود جوانان ما جاری است فرهنگ شهادت نیز ماندگار و ادامه‌دادنی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها