پیام معاون عملیات کل سپاه در پی شهادت «حسن عبدالله‌زاده»

سردار نیل‌فروشان در پیامی شهادت مدافع حرم آل‌الله، حسن عبدالله‌زاده را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 09June 2021

معاون عملیات کل سپاه شهادت «عبدالله زاده» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «عباس نیل‌فروشان» معاون عملیات کل سپاه در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار «احمد عبدالله‌زاده» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهادت پاسدار اسلام، «حسن عبدالله‌زاده» را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

سردار سرتیپ پاسدار برادر حاج احمد عبدالله‌زاده

سلام علیکم

خبر شهادت فرزند گرامیتان مدافع حرم آل‌الله برادر پاسدار حاج حسن عبدالله‌زاده موجب تألم و‌ تأثر خاطر فراوان گردید.

بی‌گمان کسانی که با خداوند منان معامله می‌کنند و راه خویش را سیر الی‌الله قرار می‌دهند و راهشان رضای حضرت باری‌تعالی و اجرای فرامین ائمه اطهار و تحقق آرمان‌های والای دینی و اسلامی است، ماندگارند و هرگز در تاریخ فراموش‌شدنی نیستند.

درود و رحمت خداوند تبارک و تعالی بر مجاهدانی که عَلم رسالت پاسداری از انقلاب را به دوش کشیده و با پیروی از سرور و سالار شهیدان راه حضرت اباعبدالله الحسین را به شایستگی پاس داشتند و سلام بر شهیدان شاهدی که مصداق بارز (صدقوا ما عاهدوا الله علیه) گردیده و با خون‌ پاک خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری نمودند.

اینجانب عروج آن فرمانده و مجاهد عزیز و مخلص را خدمت جنابعالی و خانواده معزز، بستگان و نیز همرزمان آن شهید تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم. ان‌شاءالله از شفاعت ایشان بهره‌مند شویم.

سرتیپ پاسدار عباس نیل‌فروشان
معاون‌ عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار