حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیر انتشارات «خط مقدم»:

نامزدهای ریاست جمهوری به جای تبلیغات شهری، کاغذ را در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهند

حجت‌الاسلام «شیرازی» گفت: برای پاسخ به نیاز اهل فرهنگ و هنر و مخاطبان ادبیات پایداری، به کاندیداهای انتخابات پیشنهاد می‌دهیم به‌جای استفاده از کاغذ در تبلیغات شهری، کاغذ مورد استفاده خود را جهت انتشار کتاب در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهند.
کد خبر: ۴۶۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ - 08June 2021

کاندیداها به جای تبلیغات شهری، کاغذ را در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «هادی شیرازی» مدیر انتشارات «خط مقدم» در جمع خبرنگاران، با اشاره به کمبود و گرانی کاغذ در بازار، اظهار داشت: به‌دلیل کمبود و گرانی کاغذ نتوانسته‌ایم نیاز بازار برای چاپ مجدد کتاب‌هایمان را پاسخ دهیم.

وی افزود: در ابتدای فصل تابستان درخواست کتاب رو به افزایش است؛ ولی متأسفانه با توجه به بحران کمبود کاغذ، نتوانسته‌ایم به این نیاز اهل فرهنگ و عموم مردم به شایستگی پاسخ دهیم.

حجت‌الاسلام «شیرازی» گفت: بیش از ۱۰ عنوان کتاب جدید آماده انتشار داریم؛ ولی از ابتدای امسال هیچ سهمیه کاغذی به انتشاراتی‌ها تعلق نگرفته و بازار کاغذ آزاد نیز دچار آشفتگی است و کاغذ آزاد به قیمت مناسب پیدا نمی‌شود.

وی ادامه داد: همه این مشکلات باعث شده‌اند، نه‌تن‌ها نتوانیم کتاب‌های جدیدمان را به بازار عرضه کنیم؛ بلکه حتی درخواست تجدید چاپ کتاب‌های پرفروشی مانند: «بیست و هفت روز و یک لبخند»، «ایرانی‌ها آمدند» و «ابوباران» نیز بی‌پاسخ مانده‌اند.

مدیر انتشارات «خط مقدم» خاطرنشان کرد: برای پاسخ به نیاز اهل فرهنگ و هنر و مخاطبان ادبیات پایداری، به کاندیدا‌های انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری پیشنهاد می‌دهیم به‌جای استفاده از کاغذ در تبلیغات شهری، کاغذ مورد استفاده خود را جهت انتشار کتاب در اختیار انتشاراتی‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها