جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

تداوم جهاد رزمندگان جبهه مقاومت تا نابودی اسرائیل/ امروز جهاد ملت ایران مشارکت حداکثری در انتخابات است

سردار فلاح‌زاده با تاکید بر تداوم جهاد رزمندگان جبهه مقاومت تا نابودی اسرائیل گفت: امروز جهاد ملت ایران حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح است.
کد خبر: ۴۶۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ - 10June 2021

تداوم جهاد رزمندگان جبهه مقاومت تا نابودی اسرائیل/ امروز جهاد ملت ایران مشارکت حداکثری در انتخابات استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم ختم شهید مدافع حرم حسن عبدالله‌زاده که عصر امروز (پنجشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص)  واقع در شهرک شهید محلاتی برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مدافعان دفاع از حرم همچون شهید قهرمان صحنه‌های سخت مبارزه با داعش حسن عبدالله زاده راه امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی راه شناخت و وارد صحنه‌های نبرد با داعش شدند.

وی ادامه داد: این شهید والامقام ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود و در سخت‌ترین شرایط به وظیفه خود عمل کرد.

سردار فلاح زاده گفت: یکی از ویژگی این شهید هجرت او به سمت جبهه‌های جهاد و شهادت بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: زمانی که سوریه و عراق توسط داعش به آتش کشیده شد رزمندگان مدافع حرم وارد میدان شدند و صحنه را تغییر دادند؛ زمانی که ۷۶ درصد از سوریه توسط داعش تصرف شده بود و شهر‌های بوکمال، تدمر و ... به دست داعش افتاد، این مدافعان حرم بودند که داعش را شکست دادند.

وی گفت: داعش امروز یک تفکر و برگرفته از وهابیت است و هنوز پس‌مانده‌های داعش وجود دارند.

سردار فلاح زاده گفت: شهید حسن عبدالله‌زاده هفته گذشته در تدمر برای شناسایی و به هلاکت رسیدن پس مانده‌های داعش رفته بود که در هجوم داعشی‌ها به شهادت رسید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید عبدالله زاده عاشق شهادت بود و به همرزمانش گفته بود آنقدر به مصاف دشمن میرم تا همنشین سید شهدا در بهشت شوم.

وی با بیان اینکه امروز باید بصیرت، دشمن شناسی و جهاد در برابر دشمنان داشته باشیم، گفت: باید امروز یاد شهدا را گرامی بداریم و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

سردار فلاح زاده خاطرنشان کرد: امروز جهاد ملت ایران حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: دشمنان، آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند رزمندگان جبهه مقادمت تا نابودی رژیم صهیونستی از پای نخواهند نشست.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها