حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه رشتخوار:

انتخاب فرد اصلح، انتقام خون شهید سلیمانی است

سرهنگ «نامور» گفت: تلاش نظام سلطه در راستای کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، ناامید جلوه دادن مردم نسبت به آینده انقلاب اسلامی است؛ بر همین اساس حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب آگاهانه فرد اصلح انتقام خون سردار سلیمانی خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ - 11June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «حمیدرضا نامور» فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در همایش رای اولی‌های شهرستان که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اهمیت تاثیرگذاری جوانان در سرنوشت و آینده کشور، اظهار داشت: امروز شما آینده‌سازان ایران اسلامی باید خود برای آینده این کشور تصمیم‌گیری کنید و نگذارید برخی دیگر به‌جای شما تصمیم بگیرند.

وی شبهه‌افکنی را یکی از راهبردهای دشمن در ناامید کردن نسل جوان نسبت به نظام عنوان کرد و افزود: توسعه کشورهای در حال پیشرفت به‌واسطه اتکا به توان داخلی رقم خواهد خورد، امروز وظیفه ما باید تولید علم و تلاش در این عرصه باشد. اگر جایگاه علمی ایران را در گذشته و امروز مورد بررسی قرار دهید متوجه خواهید شد ایران به برکت انقلاب اسلامی جزو ۱۵ کشور برتر دنیا قرار دارد و این نشان از جایگاه برتر علمی ایران دارد.

فرمانده سپاه رشتخوار با اشاره به اینکه هر کجا به جوانان کشور فرصت داده شد، ایران اسلامی پیشرفت کرد، بیان داشت: امروز پنج درصد از مقالات و پژوهش‌های دنیا به‌واسطه تلاش جوانان نخبه ایرانی به رشته تحریر درمی‌آید و از این مقالات در حوزه فن‌آوری استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در حوزه موشکی، سلول‌های بنیادی و سایر حوزه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته که تلاش جهادی و شبانه‌روزی جوانان با بهره‌گیری از ایمان عامل این موفقیت بوده است.

نامور خطاب به جوانان رأی اولی، گفت: آینده ایران و انقلاب از آن شماست. با پیروزی انقلاب اسلام دشمن منافع خود را در خطر دید و در طول ۴۳ سال حیات انقلاب از هیچ توطئه‌ای برای ساقط کردن این نظام دریغ نکرده است و لذا باید با هوشیاری مدافع ارزش‌هایی که برای آن بهترین‌های این ملت جان خود را فدا کردند، بود و گرفتار شبهات نشد.

وی در ادامه با بیان اینکه وقتی‌ کاری برای رضای خدا انجام شود اثر آن تا قیامت ماندگار خواهد می‌شود، افزود: حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر سردار دل‌ها و همرزمانش بیانگر وفاداری امت همیشه در صحنه کشورمان به آرمان‌های انقلاب اسلامی بود؛ بر همین اساس اگر به دنبال پاسداری از خون شهید سلیمانی هستیم باید در صحنه حضور پیدا کنیم.

فرمانده سپاه رشتخوار ادامه داد: شهدا با شهادت خود کاری حسینی کردند و ما امروز با حضور آگاهانه و بابصیرت خود در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات ۲۸ خرداد باید کار زینبی کنیم. تلاش نظام سلطه در راستای کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، ناامید جلوه دادن مردم نسبت به آینده انقلاب اسلامی است؛ بر همین اساس حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب آگاهانه فرد اصلح انتقام خون سردار سلیمانی خواهد بود.

وی با تأکید بااینکه دشمن همواره در حال تلاش برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد است، اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا مردم در صحنه انتخابات حضور پرشوری نداشته باشند اما کور خوانده، مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در انتخابات بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت خواهند کرد و ۲۸ خرداد برگ زرینی دیگر بر کتاب افتخارات مردم ایران اسلامی خواهد افزود.

فرمانده سپاه رشتخوار در پایان انتخاب فرد اصلح را براساس معیارهای رهبر معظم انقلاب ضروری دانست و گفت: حل مشکلات امروز کشورمان در حوزه‌های مختلف نیازمند انتخاب فردی است که‌ از روحیه انقلابی برخوردار باشد و به توانمندی‌ جوانان این مرزوبوم ایمان داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار