وصیتنامه شهید «ضرغام افشار»؛

هميشه گوشتان به سخنان گهربار رهبر انقلاب باشد

شهید «ضرغام افشار» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: «هیچگاه کمک و یاری به رهبر انقلاب را فراموش نکنید، همیشه گوشتان به سخنان گهربار او باشد و سعی کنید سخنان او را در زندگی خود مو به مو پیاده نمائید و پیرو او باشید که پیروی از او به سعادت رسیدن است.»
کد خبر: ۴۶۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ - 11June 2021

هميشه گوشتان به سخنان گهربار رهبر انقلاب باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «ضرغام افشار» در تاریخ 1335/06/01 در وحدتیه شهرستان دشتستان دیده به جهان گشود و در تاریخ 1359/10/16 در جاده آبادان خرمشهر به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید «ضرغام افشار»

«ما از آن خدائيم و به سوی او بر می گرديم، خداوندا دوست دارم اين جان نا قابل را، اين خون ناقابل را در راه پاک و پر ارزش تو هديه كنم.

به جبهه می روم با چشمی باز و با فكری روشن و با عشق به معشوق شهادت.

هدف من اين است كه رضايت خداوند تبارک و تعالی را جلب كنم، همانگونه كه پروردگار می فرمايد: «قاتلوا فی سبيل ا… الذين يقاتلونكم» با آنهايی كه با شما می جنگند، بجنگيد.

پدر و مادر عزيزم و همچنين خواهران و برادران عزيزم هيچگاه كمک و ياری به رهبر انقلاب را فراموش نكنيد و هميشه او را سر مشق قرار دهيد كه او نيز از تبار پاک رسولان و امامان است، هميشه گوشتان به سخنان گهر بار او باشد و سعي كنيد سخنان او را در زندگی خود مو به مو پياده نمائيد و پيرو او باشيد كه پيروی از او به سعادت رسيدن است.

مادر و خواهر عزيزم حجابتان را كاملتر و بهتر كنيد كه اين خود مشت محكمی بر دهان ضد انقلاب است.

ای دوستان، مبادا فكر كنيد كه من به جبهه با زور يا برای ريا و مقام رفته ام بلكه به خاطر رضای خدا و به خاطر پيروزی اسلام كه وظيفه تک  تک ما می باشد.

و شما مادر عزيزم اجر مرا در نزد خدا از بين نبريد فكر كنيد كه شب عروسی من است و همانطور خوشحالی كنيد و با گريه خود دشمنان را شاد نكنيد.

والسلام به اميد پيروزی رزمندگان اسلام در جبهه های حق عليه باطل.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها