امیر «رحیم‌زاده» در بازدید از یکان‌های پدافندی نیروی هوافضای سپاه:

نیرو‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستند

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) آسمان ایران را امن‌ترین آسمان منطقه دانست و گفت: نیرو‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه با هماهنگی و هم‌افزایی، آماده مقابله با هرگونه تهدید و تجاوز هوایی هستند.
کد خبر: ۴۶۱۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 12June 2021

بازدید امیر «رحیم‌زاده» از یکان‌های پدافندی نیروی هوافضای سپاه پاسدارانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور با حضور در مقر‌های پدافندی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان تهران و جنوب کشور، میزان آمادگی رزمی این یکان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در جمع فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران از آمادگی روحی و معنوی و تجهیزات پدافندی آنان ابراز رضایت کرد.

وی در ادامه از سردار «حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران برای رونمایی از «سامانه پدافندی ۹ دی» و «رادار قدس» که در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به دست نیرو‌های نخبه و جهادی این نیرو تولید و به سازمان رزم پدافند هوا فضای سپاه ملحق شد، تشکر کرد.

امیر رحیم‌زاده همچنین تأکید کرد: پهنه آسمان ایران اسلامی با هماهنگی و هم‌افزایی نیرو‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه که آمادگی مقابله با هرگونه تهدید و تجاوز هوایی را دارند، امن‌ترین آسمان منطقه است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها