فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) تأکید کرد؛

آمادگی یگان‌های پدافند هوایی برای مقابله با هرگونه تهدید

امیر سرتیپ رحیم‌زاده ضمن بازدید از یگان‌های پدافند هوایی مستقر در استان خراسان جنوبی گفت: یگان‌ها با آمادگی بسیار بالا آسمان منطقه و فضای پیرامونی مرز‌های کشور را رصد می‌کنند و آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستند.
کد خبر: ۴۷۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ - 15August 2021

آمادگی یگان‌های پدافند هوایی برای مقابله با هرگونه تهدیدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) کشور با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق کشور، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این یگان، با فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر رحیم‌زاده در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت منطقه شرق کشور و رصد و پایش دقیق تمامی فعالیت‌های مرتبط با ماموریت پدافند هوایی در این منطقه گفت: یگان‌ها با آمادگی بسیار بالای خود، آسمان منطقه و فضای پیرامونی مرز‌های کشور را با هوشیاری کامل رصد می‌کنند و آماده مقابله با هر گونه تهدید احتمالی هستند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی همچنین با تعدادی از فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی ارتش و سپاه در آن منطقه در راستای ارتقای هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌ها دیدار و سپس به اتفاق تیمی مرکب از قرارگاه مشترک پدافند هوایی و نیروی زمینی، از مناطق مرزی شرق کشور بازدید کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار