مدیرعامل بنیاد احسان خبر داد؛

فعال‌سازی ۱۴۰۰ گروه فعال حوزه بانوان در مناطق محروم کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

سلیمانی گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برای رفع مشکلات و مسائل اجتماعی بانوان درمناطق محروم تاکنون با بیش از هزار و ۴۰۰ گروه مردمی و جهادی ارتباط مستمر داشته و از آن‌ها حمایت کرده است.
کد خبر: ۴۶۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 12June 2021

فعال‌سازی ۱۴۰۰ گروه فعال حوزه بانوان در مناطق محروم کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امامبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان در تشریح این خبر اظهار داشت: در بنیاد احسان با تمرکز بر حوزه بانوان حمایت‌های خود را در زمینه‌های اجتماعی از بانوان آسیب‌دیده، سرپرست خانوار و محروم افزایش داده و در سال جاری با راه‌اندازی «قرارگاه اجتماعی بانوان» این حمایت‌ها توسط بانوان فعال اجتماعی و گروه‌های متشکل از آن‌ها اجرایی شده است.

سلیمانی افزود: هم‌اکنون قرارگاه اجتماعی بانوان بنیاد احسان با بیش از هزار و ۴۰۰ فعال اجتماعی و گروه مردمی این حوزه در ۳۱ استان کشور، ارتباط مستمر دارد و بانک اطلاعاتی قابل توجهی از این گروه‌ها تدوین شده که در رزمایش‌های حمایتی بنیاد با این گروه‌ها همکاری مستقیم داریم.

مدیرعامل بنیاد احسان خاطرنشان کرد: این گروه‌ها برای شناسایی افراد نیازمند و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین بانوان آسیب‌دیده در رزمایش‌های ستاد اجرایی فرمان امام همکار بنیاد احسان هستند.

وی در توضیح مراحل اجرایی فرایند شناسایی شبکه‌سازی گروه‌های بانوان گفت: در حال حاضر مراحل شناسایی فعالین، ایجاد ارتباط مستمر، مسئله‌یابی و ظرفیت‌سنجی استان‌محور انجام گرفته است و در آستانه اقدامات اجرایی برای رفع مسائل هستیم. این فرایند در سال جاری توسعه پیدا خواهد کرد و گروه‌های بیشتری شناسایی و حمایت خواهند شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها