مدیرعامل بنیاد احسان خبر داد؛

درمان و حمایت از بیماران صعب‌العلاج و معلولین توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال گذشته با هزینه ۴۰۵ میلیارد ریال، از بیماران صعب‌العلاج و معلولین حمایت شد.
کد خبر: ۴۶۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ - 20June 2021

درمان و حمایت از بیماران صعب‌العلاج و معلولین توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه در سال گذشته با هزینه ۴۰۵ میلیارد ریال، از بیماران صعب‌العلاج و معلولین حمایت شد، اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه جهادی سلامت در سال گذشته، بالغ بر ۴۰۵ میلیارد ریال حمایت در خصوص بیماران صعب‌العلاج، سالمندان و معلولین ساکن مناطق کم‌برخوردار حمایت شد.

سعید سلیمانی افزود: بیش از ۵۰ هزار بیمار صعب‌العلاج، سرطانی و خاص در سال گذشته با حمایت بنیاد احسان وارد چرخه درمان شده‌اند و در سال جاری نیز با افزایش اعتبار، این حمایت چند برابر خواهد شد.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام برنامه بلندمدتی را برای کاشت حلزون گوش نوزادان دنیال می‌کند و در قرارگاه سلامت با کاشت حلزون گوش پنج هزار کودک دارای ضعف شنوایی، این نعمت برایشان فراهم شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در پویش چرخ زندگی تاکنون به یک هزار و ۲۰۰ معلول جسمی و حرکتی یا سالمندان نیازمند، ویلچیر اهدا شده است.

وی عنوان کرد: بنیاد احسان همچنین با اعتباری به ارزش هفت میلیارد ریال خدمات درمانی و دارویی در مناطق محروم کشور توزیع و ارائه کرده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار