مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد؛

طراحی ۳۱۴ ایده در راستای آموزش دانش آموزان مناطق محروم/ شروع شناسایی ۲۰۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل

سلیمانی از طراحی ۳۱۴ ایده در راستای آموزش دانش‌آموزان در مناطق محروم خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ - 25May 2021

طراحی ۳۱۴ ایده در راستای آموزش دانش آموزان مناطق محروم/ شروع شناسایی ۲۰۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیلبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی، کمیته امداد امام خمینی (ره) برای آغاز شناسایی و حمایت برای بیش از ۲۰۰ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل صبح امروز برگزار شد.

سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه رویداد رویش احسان با توجه به شیوع کرونا از سال گذشته طراحی و موضوعات در چهار دسته تقسیم بندی شد، اظهار داشت: ۳۱۴ طرح مردمی و شرکت‌های دانش‌بنیان تایید شده از ۲۶ استان برای آموزش دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل به بنیاد احسان رسید.

وی ادامه داد: این ۳۱۴ طرح می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات در حوزه آموزش دانش آموزان مناطق محروم را برطرف کند.

عبدالرضا فولادوند معاون وزیر آموزش و پرورش هم در این مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه تربیت نیروی انسانی برای توسعه کشور را در زمینه‌های مختلف بر عهده دارد، اظهار داشت: دانش‌آموزان ما در بیش از ۱۱۰ هزار مدرسه در کشور آموز‌ش‌ها را دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: بخش کاری آموزش و پرورش که بسیار مهم است با مشارکت خیرین انجام می‌شود؛ این نهاد در حوزه آموزش به خصوص در حوزه آموزش ابتدایی تلاش دارد بستر آموزش را برای تمامی دانش‌آموزان در سراسر کشور فراهم کند.

فولادوند گفت: سه میلیون دانش آموز در مقطع آموزش ابتدایی تحت آموزش یک مهارت هستند؛ آموزش الکترونیک هیچگاه نمی‌تواند جایگزین معلمین شود و نرم‌افزار‌ها می‌توانند در کنار معلمین برای آموزش دانش آموزان باشد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار