رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در پاسخ به دفاع‌پرس خبر داد؛

تحویل ۵۰ میلیون دز واکسن کرونا تا پایان شهریور/ درخواست هفت کشور برای دریافت واکسن کووایران برکت

مخبر با بیان اینکه تاپایان سال کار واکسیناسیون عمومی در کشور به پایان خواهد رسید، گفت: تا پایان شهریور ماه ۵۰‌ میلیون واکسن کووایران برکت تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳ - 01June 2021

تحویل ۵۰ میلیون دز واکسن کرونا تا پایان شهریور/ درخواست هفت کشور برای دریافت واکسن کووایران برکتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به ۵۰۰ روستای کشور و امضای تفاهم نامه احیای ۳۰۰ قنات کشور با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت جهاد کشاورزی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به دفاع‌پرس مبنی بر واکسیناسیون عمومی اظهار داشت: تا پایان سال کار واکسیناسیون عمومی در کشور به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: تا پایان شهریور ماه ۵۰ میلیون واکسن کووایران برکت تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) درباره صادارت واکسن کرونا گفت: تا زمانی که واکسیناسیون در کشور کامل نشود هیچ کشوری صادرات نخواهد شد و هم‌ اکنون هفت کشور درخواست واکسن از ایران کردند.

مخبر با بیان اینکه یک میلیون دُز واکسن تحویل وزارت بهداشت شده است، گفت: تا پایان خرداد سه میلیون دُز واکسن کووایران برکت تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

وی اضافه کرد: در تیر ماه هشت میلیون واکسن آماده خواهد شد؛ همچنین در مرداد ماه این عدد به ۱۰ تا ۱۲ میلیون دُز خواهد رسید.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه در شهریور بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون واکسن کرونا تحویل وزارت بهداشت خواهد شد، گفت: در مجموع تا پایان شهریور بیش از ۵۰ میلیون دُز واکسن کرونا تحویل وزارت بهداشت می‌شود.

وی با اشاره به این‌که خشکسالی‌ها باعث ایجاد مشکلات و چالش‌های مختلفی در حوزه آب کشور شده است، گفت: با همکاری وزارت نیرو تا اوسط سال قبل یک هزار و ۲۰۰ روستا آبرسانی شد و از امروز آبرسانی به ۵۰۰ روستا در دست اقدام قرار گرفت.

مخبر در پایان بیان داشت: برای آبرسانی به ۵۰۰ روستا و لایروبی ۳۰۰ رشته قنات اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار