رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

حضرت امام خامنه‌ای توانستند راهبرد‌های امام خمینی (ره) را پیاده سازی کنند

مخبر گفت: امام خامنه‌ای توانست راهبرد‌هایی که توسط حضرت امام ترسیم شده است را ادامه دهد؛ وجود ایشان توانسته توطئه‌های دشمنان را برطرف کند.
کد خبر: ۴۵۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ - 01June 2021

حضرت امام خامنه‌ای توانستند راهبرد‌های امام خمینی (ره) را پیاده سازی کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به ۵۰۰ روستای کشور و امضای تفاهم نامه احیای ۳۰۰ قنات کشور با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت جهاد کشاورزی کشور با بیان این‌که این روزها، روز‌های دلتنگی برای امام راحل است و هر چه پیش می‌رویم خلاء‌های وجودی ایشان مشخص می‌شود، اظهار داشت: امام خامنه‌ای توانست راهبرد‌هایی که توسط حضرت امام ترسیم شده است را ادامه دهد؛ وجود حضرت امام خامنه‌ای توانسته توطئه‌های دشمنان را برطرف کند.

وی درباره پروژه‌های آبرسانی به روستا‌های محرم گفت: یکی از برجستگی‌های ستاد اجرایی امام استفاده از ظرفیت‌های کشور است؛ اشتغال یکی از بزرگترین کارهاست که در حال انجام است و جهت‌گیری خوبی در ستاد اجرایی فرمان امام انجام شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: روزانه بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ طرح با ایجاد شغل در سراسر کشور در حال انجام است و با تلاش‌های صورت گرفته در مجموع به سه هزار و ۲۰۰ روستا آبرسانی خواهد شد.

وی افزود: بیشترین حجم مهاجرت روستائیان به شهر‌ها به دلیل کمبود آب بوده است.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار