مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۶۴ هزار لیتر آب بهداشتی میان روستا‌های خوزستان

خدادادی از توزیع ۶۴ هزار و ۵۰۰ لیتر آب شرب بهداشتی در ۲۸ روستای متأثر از تنش‌های آبی این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸ - 16July 2021

توزیع بیش از ۶۴ هزار لیتر آب بهداشتی میان روستا‌های خوزستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علی خدادادی عصر امروز جمعه در حاشیه نشست ستاد مدیریت بحران استان به تشریح فعالیت‌های بشردوستانه این جمعیت در تأمین و توزیع آب شرب بهداشتی مناطق متأثر از تنش‌های آبی شهرستان‌های هویزه، شادگان و دشت آزادگان پرداخت.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۴ هزار و ۵۰۰ لیتر آب شرب بهداشتی و حدود چهار هزار بطری آب‌معدنی در روستا‌های این شهرستان‌ها با تلاش اعضای داوطلب این جمعیت و همکاری و همراهی خیران و سایر دستگاه‌های خدمت رسان تأمین و توزیع شده است.

خدادادی با اشاره به اینکه ۲۸ روستا تحت پوشش طرح نذر آب این جمعیت قرار گرفته‌اند، عنوان کرد: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در کنار کارکنان این مجموعه مردم نهاد بی‌وقفه و شبانه‌روزی کوشش می‌کنند تا تسکین گر آلام مردم آسیب‌دیده از این تنش‌های آبی در استان باشند.

وی ضمن توصیه به عموم جامعه در خصوص مدیریت مصرف آب و توجه جدی به کمبود محسوس این مایه حیات به ویژه در این برهه زمانی از آمادگی جمعیت هلال احمر برای دریافت کمک‌های مالی خیران از طریق واریز به شماره کارت ۲۹۷۰-۹۴۳۶-۳۳۷۵- ۶۱۰۴ و یا کمک‌های غیر نقدی در شعب این جمعیت خبر داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار