سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارباغ منصوب شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز طی حکمی «علی آزادفلاح» را به‌عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چهارباغ منصوب کرد.
کد خبر: ۴۶۱۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ - 12June 2021

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارباغ منصوب شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز طی حکمی «علی آزادفلاح» را به‌عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چهارباغ منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب آقای آزادفلاح

سلام‌علیکم

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به سمت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چهارباغ منصوب می‌نمایم.

امید است با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان با رویکردی فرهنگی، تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی و آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.»

«آزادفلاح» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چهارباغ در جلسه‌ای با حضور «بهزاد حق‌‌بیگی» معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به حجت‌الاسلام‌والمسلمین «قادر محمدی» امام‌جمعه چهارباغ معرفی شد.

حق‌بیگی در این جلسه هدف از تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران را احیا، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران دانست و اظهار داشت: امروز با اقدامات این نهاد انقلابی، شاهد پراکنده شدن عطر شهادت در جامعه، حفظ آثار شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم آن‌ها و نیز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان هستیم.

وی خدمت به ایثارگران را توفیقی دانست و مطرح کرد: خدمت در نهاد مقدسی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیق و موجب افتخار است. ایثارگران سرمایه‌های کشور هستند و ما امروز باید با تمام وجود به این عزیزان خدمت کنیم.

معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: تکریم و رضایتمندی ایثارگران همواره به‌عنوان دو اصل اساسی موردتوجه بنیاد بوده است. این نهاد امروز به‌عنوان متولی ایثارگران در این راستا تمام تلاش خود را خواهد کرد و در این مسیر به یاری دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز نیازمند است. امیدواریم بتوانیم با همت و تلاش کارکنان بنیاد شهید و همکاری دیگر مسئولان شرمنده ایثارگران نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار