عضو جهاد اسلامی: جلسه سازنده‌ای را با رئیس دستگاه اطلاعات مصر داشتیم

محمد الهندی اعلام کرد هیئت اعزامی جنبش جهاد اسلامی به قاهره، نشست سازنده‌ای را با مسئول اطلاعات مصر داشته است.
کد خبر: ۴۶۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ - 12June 2021

عضو جهاد اسلامی: جلسه سازنده‌ای را با رئیس دستگاه اطلاعات مصر داشتیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، محمد الهندی رئیس اداره سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از نشست مثبت و سازنده هیئت اعزامی این جنبش به قاهره با رئیس دستگاه اطلاعات مصر خبر داد.

براساس گزارش خبرگزاری «فلسطین الیوم» محمد الهندی گفت: هیئت اعزامی جنبش جهاد اسلامی به ریاست زیاد النخاله دبیرکل جنبش، امروز شنبه جلسه‌ای طولانی را با عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر و با حضور مسئولان پیگیری پرونده فلسطین برگزار کرد.

رئیس اداره سیاسی جهاد اسلامی افزود: این دیدار، مثبت، سازنده و صریح بود و طی آن تمام پرونده‌ها از جمله موضوع وحدت فلسطین، بازسازی نوار غزه و تحولات سیاسی بررسی شد.

وی توضیح داد: افراد حاضر در جلسه بر سر تداوم تماس‌ها و دیدار‌ها برای برطرف کردن موانع موجود در مسیر آشتی ملی در فلسطین که بار‌ها بر تحقق آن طبق مبانی صحیح و روشن تأکید کرده ایم، توافق کردند.

پنجشنبه گذشته، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیئتی از رهبران این جنبش نیز با عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر در قاهره دیدار و گفتگو‌های ملی فلسطین را بررسی کرده بودند.

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار مسائل متعددی از جمله نتایج نبرد «سیف القدس» و موضوعات مربوط به مسجد الاقصی و قدس اشغالی بررسی شد.

حماس توضیح داد که در این دیدار همچنین، راه‌های ایجاد توازن بین گروه‌های فلسطینی و تقویت وحدت آن‌ها نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار