شهید «هوشنگ مؤذن سقزچی»:

وجود مبارک امام خمینی یکی از نعمت‌های خداوند است

در وصیت‌نامه بسیجی شهید «هوشنگ مؤذن سقزچی» آمده است: در قیامت از نعمت‌هایی که خداوند به شما داده سوال خواهد شد و یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که خداوند به ما داده وجود مبارک امام خمینی است.
کد خبر: ۴۶۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۵ - 16June 2021

وجود مبارک امام خمینی یکی از نعمت های خداوند است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «هوشنگ مؤذن سقزچی» یکم اسفند 1345 در شهرستان تهران به دنیا آمد. پدرش غلام‌حسین و مادرش قیزخانم نام داشت. وی تا مقطع سوم متوسطه درس خواند و با شروع جنگ تحمیلی عازم جبهه ها شد.

هوشنگ به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در 28 آبان 1362 در پنجوین عراق به شهادت رسید. پیکر این شهید دانش‌آموز بسیجی در بهشت فاطمه (س) شهرستان اردبیل آرام گرفت.

وصیت‌نامه شهید «هوشنگ مؤذن سقزچی»

پس از تقديم عرض سلام به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و به امید پیروزی رزمندگان اسلام و سلامتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی.

ای خدا از تو سپاسگزارم که این افتخار را نصیب من کردی که بتوانم هم‌دوش رزمندگان برای مبارزه با ظلم به نبرد بپا خیزم و بتوانم از حرمت اسلام و قرآن به دفاع برخیزم و از تو سپاسگزارم که شهادت در راه خود نصیب من کردی. ای خدای تبارک و تعالی من در پی پیامهای امام عزیزم عازم جبهه شدم و آوای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان خود را لبیک گفته و امیدوارم که این مسئولیتی که بر گردن من بوده به خوبی انجام داده باشم.

ای پدر و مادر عزیز از زحمات چندین ساله ای که برایم کشیدید سپاسگزارم؛ اجر شما با خداست؛ خدا می فرماید: «من خود خانواده شهید را شفاعت می کنم.» پس افتخار کنید که چنین موهبتی به شما عطا شد و باید خوشحال باشید که امانت خود را به بهترین وجهی به صاحبش برگرداندید؛ زیرا ماها امانتی از جانب خدا بودیم و شما امانتدار. پس نباید امانت را به صاحب اصلی خود برمی‌گرداندید؟ پس باید شکر خدای را بجای آورید.

سخنی هم دارم با دوستان و آشنایان و کسانی که هنوز بعد از گذشت چهار سال از انقلاب در خواب هستند. این را بدانید در قیامت از نعمت‌هایی که خداوند به شما داده سؤال خواهد شد یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند به ما داده وجود مبارک امام خمینی است، ای ملت قدر این امام را بدانید و این در یادتان باشد مانند اهل کوفه نباشید.

 مانند پولاد سخت باشید در برابر مشکلات و سختیها هراس به خود راه ندهید زیرا فتح و پیروزی نزدیک است زیرا این وعده وعده خداوند است و وعده خدا هم حق است اینقدر نق نزنید، جلوی آمدن فرزندانتان به جبهه های حق علیه باطل را نگیرید، زیرا در قیامت نمی توانید جواب زینب (س) را بدهید. خود را برای جنگ‌ها و گرفتاری‌ها آماده کنید؛ زیرا فتح [و] پیروزی فقط با توکل بر خدا و جهاد در راه او چه جهاد با شمشیر چه جهاد با قلم و غیره میسر می شود. با جان و دلتان در راه خدا به قیام برخیزید ان‌شاءالله که خداوند نصرت را به ما عطا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار