مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

احترام و تکریم تنها خواسته خانواده‌های شهداست

«پورحسن» خطاب به دختران شهدا، گفت: می‌دانم اگر پدران شما نبودند، ما اکنون این‌جا ننشسته بودیم و شما از ما چیزی نمی‌خواهید، تنها خواسته‌تان احترام و تکریم است که گاه از شما دریغ می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 13June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «عباس پورحسن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، در اولین همایش بزرگداشت مقام دختران شاهد و ایثارگر که در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: ما از عملکرمان در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت کامل نداریم و معتقدم پیشنهادات خانواده‌های شهدا، می‌تواند ما را در بهبود عملکرمان یاری کند.

وی ادامه داد: متاسفانه شیوع کرونا، برگزاری اکثر برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید را با مشکل مواجه کرده است و برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی نیز میسر نیست.

پورحسن با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران، توضیح داد: برنامه‌های فرهنگی بیشتری در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های گذشته تدارک دیده شده است.

وی خطاب به دختران شهدا، گفت: می‌دانم اگر پدران شما نبودند، ما اکنون این‌جا ننشسته بودیم و شما از ما چیزی نمی‌خواهید، تنها خواسته‌تان احترام و تکریم است که گاه از شما دریغ می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار