حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه استان كرمانشاه:

بهترین عمل صالح حضور پرشور در انتخابات است

سردار «ریحانی» گفت: امروز بهترین عمل صالح حضور پرشور در انتخابات است و امام خمینی (ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات می‌دانستند، چون اگر نظام نباشد دشمنان بر ما چیره خواهند شد.
کد خبر: ۴۶۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ - 13June 2021

بهترین عمل صالح حضور پرشور در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتيپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در آیین افتتاحیه قرارگاه شهید «سلیم قنبری» شهید شاخص بسیج حقوقدانان سراسر کشور در سال 1400  در کرمانشاه از انتخابات به عنوان یک رویداد بزرگ سیاسی یاد کرد و اظهار داشت: به هیچ عنوان نباید به انتخابات به عنوان یک رقابت حزبی و سیاسی معمولی نگاه کنیم، چون انتخابات نه یک رقابت عادی سیاسی، بلکه یک رزمایش بزرگ ملی است.

 ریحانی اضافه کرد: امروز همه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در تلاشند تا هر طور شده نگذارند ملت ایران پای صندوق های رای حاضر شوند، در حالیکه همه عزت نظام به حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی و در صدر آنها شرکت در انتخابات است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز بهترین عمل صالح حضور پرشور در انتخابات است، گفت: امام خمینی (ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانستند، چون اگر نظام نباشد دشمنان بر ما چیره خواهند شد و این همان چیزی است که دشمنان به دنبال آن هستند و همه اینها اهمیت حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد را نشان می دهد. امروز همه نگاه‌ها به حضور مردم در انتخابات 28 خرداد است، لذا همه باید برای حضور پرشور در انتخابات تلاش کنیم و در این راستا تک تک مردم باید همچون یک ستاد انتخاباتی دیگران را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

 وی تاکید کرد: تک تک ما وظیفه داریم گله‌مندان و آنهایی که با صندوق رای قهر کرده اند را برای شرکت در انتخابات ترغیب و اقناع کرده و از این طریق دین خود را به نظام ادا کنیم و بار دیگر دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات مایوس کنیم.

ریحانی در ادامه از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان بزرگترین سرمایه نظام و عامل اقتدار و بازدارندگی در برابر دشمنان یاد کرد و افزود: اقتدار کنونی ایران اسلامی به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است و بر مبنای همین فرهنگ است که در 42 سال گذشته از همه بحران ها سربلند بیرون آمده‌ایم و تا زمانی که بر این اصول و تفکر بمانیم، سربلند و عزتمند خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اشاره ای هم به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تفکر جهادی در تمامی عرصه ها داشت و افزود: اینکه معظم له مدام از فکر جهادی، کار جهادی و مدیر جهادی سخن می گویند به این دلیل است که ما هم اکنون در جنگ با دشمنان به سر می بریم و با وجود جنگ و مشکلات اقتصادی سربلندیم و آهنگ حرکتمان رو به جلو است.

وی اشاره ای هم به اثرگذاری دستگاه قضا در چرخه تولید کشور داشت و گفت: اینکه هم اکنون در قوه قضاییه نگاهی ایجاد شده که صرفا سلبی، بازدارنده و بگیر و ببندی نیست و این نگاه فقط در مورد کسانی وجود دارد که چوب لای چرخ نظام می گذارند، امیدوارکننده است و جای خرسندی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار