یادداشت/ مرتضی منصوری

«جوانان» مهمترین بازوی یک جامعه برای پشیبرد اهداف هستند

جوانان مهمترین بازوی یک جامعه برای پشیبرد اهداف هستند و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر عزیزمان، جوانان ما نسبت به کشور و مسائل مربوط به آن بی‌تفاوت نیستند.
کد خبر: ۴۶۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵ - 13June 2021

گروه استان‌های دفاع‎‌پرس ـ «مرتضی منصوری» مسئول بسیج رسانه شهرستان مهریز؛ جوانان هر کشور و شهر و روستا مهم‌ترین عضو یک جامعه هستند که با وجود انرژی و پتانسیل جوانی که دارا هستند می‌توانند به بهترین شکل باعث پیشرفت و آبادانی کشور و شهر و روستای خود شوند.
 
جوانان با انتخاب صحیح خود در تصمیمات مهم کشور سهیم هستند و باعث می‌شوند تا چرخ پیشرفت کشور به حرکت افتد و جامعه از منفعل بودن بیرون آمده و به سمت آبادانی حرکت کند.
 
البته جوانان با توجه به سن و سال خود و نیاز‌هایی که با آن‌ها مواجهه هستند نیازمند حمایت و توجه بیشتری از سوی دولت هستند و این ایجاد انگیزه باید به صورتی باشد تا هر جوان ایرانی خود را در مقابل خود مکلف بداند و بخواهد شرایط را بخاطر خود و امثال خود تغییر دهد.
 
جوانان مهمترین بازوی یک جامعه برای پشیبرد اهداف هستند و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر عزیزمان، جوانان ما نسبت به کشور و مسائل مربوط به آن بی تفاوت نیستند اما برای حضور جوانان باید از جنبه شعاری بودن اهداف کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری کاسته و اقدامی عملی و واقعی صورت گیرد تا با جلب رضایت و اعتماد بین جوانان یک جهاد بزرگ و حرکتی خوب رخ دهد.
 
برای ایجاد انگیزه و حضور حداکثری جوانان پای صندوق‌های رای باید آسیب‌شناسی‌هایی صورت گیرد که نشان دهنده نوعی رهایی جوانان بعد از رای گیری است و نیازهای مهم و اساسی این قشر را در بر گیرد.
 
باید این ایجاد انگیره با تعامل و ایجاد یک هم‌افزایی صورت گیرد و با این کار ما می‌توانیم همانند انقلاب جوانان را امیدوار و پرشور در پای صندوق‌های رای مشاهده کنیم.
 
جوانان با مشارکت خود در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی ظرفیت سرمایه اجتماعی کشور را بالا می‌برند پس باید از جوانان در مدیریت کشور استفاده شود تا انگیزه قشر جوان برای حضور در پای صندوق‌های رای بالا رود و جوان احساس نکند فقط حضور او را برای رای دادن می‌خواهند.
 
پس با ایجاد یک انگیزه انقلابی و کارگشا و اهمیت دادن به جوانان این مرز و بوم هم از ظرفیت این قشر به بهترین صورت استفاده خواهد شد و هم شاهد یک انتخابات پرشور خواهیم بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار