حضور حداکثری، اقتدار ملی/ یادداشت

حضور در انتخابات یک عملیات سیاسی است

حضور در انتخابات در حقیقت یک عملیات سیاسی است که مشارکت در آن به اندازه حضور در دوران دفاع مقدس برای نظام و آحاد مردم در عرصه داخلی و بین‌المللی اهمیت دارد.
کد خبر: ۴۶۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ - 14June 2021

حضور در انتخابات همچون حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس مهم و حساس استگروه استان‌های دفاع‌پرس - «وحید کریمی»؛ «دشمن همان دشمن است و خاکریز همان خاکریز» راهیان نور، از ضروری‌ترین فعالیت‌های فرهنگی است، چرا که احیاءکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

امروز که دشمنان، پیرامون جمهوری اسلامی جنگ و ناامنی ایجاد کرده‌اند، اردوهای راهیان نور می‌تواند مسبب شکر این نعمت(امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی) را بجا آورده و از آن پاسداری کند.

آری در کشوری که خود هدف صهیونیسم، استکبار، داعش و غیره است، امنیت و اقتدار کشور مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم. در حقیقت خون شهدا اطفاء‌کننده آتش ناامنی‌ها بود و امروز یاد شهدا حافظ امنیت کشور است و حضور در انتخابات به مثابه حضور در همان خاکریز ها است. یادمان نرود دشمن همان دشمن است و خاکریز همان خاکریز، اما در آن روز تفنگ و توپ و خمپاره سلاحمان بود و امروز حضور در انتخابات و رأی به فردی صالح، اسلحه مقابله با دشمن است.

راهیان نور، رژه‌ای اسلامی همچون رفتن به پای صندوق‌های رأی جلوه اقتدار است. هنگامی که دشمن سیل مردم را از جای جای کشور به سمت مناطق جنگی می‌بیند و هنگامی که حضور پرشور مردم در انتخابات را رصد می‌کند، در وجودش دلهره درگیر شدن با چنین مردمی نقش می‌بندد.

راهیان نور حافظ امنیت داخلی و منطقه ای نیز هست، وقتی بدخواهان داخلی و یا خارجی، ملت را دارای روحیه شهادت، ضد فساد و ضد نفاق ببیند، قطعاً باعث می‌شود دشمن در فعالیت‌های خصمانه خود تغییرات جدی بدهد و این یعنی عدم رسیدن دشمن به هدفش، یعنی حفظ امنیت کشور.

یکی از مهمترین نیازهای یک نظام، انسجام نیروهای همفکر از لحاظ عده و عده است، این امر به خوبی در مناطق سرزمین نور قابل مشاهده است. در حقیقت این جمع مردم که به برکت شهدا در مناطق عملیاتی حضور می یابند، بسیج مردمی با هدفی مشترک تشکیل می‌دهند.

راهیان نور روحیه انقلابی را بوجود آورده و تقویت می‌کند، روحیه‌ای که نیاز امروز کشور ماست، روحیه‌ای که در شهدا بود و ما امروز با حضور در محل عروج شهدا آن را از ایشان هدیه می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها