برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی همزمان با دهه کرامت در مشهد

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها از آغاز بیست و چهارمین مراسم ازدواج دانشجویی همزمان با دهه کرامت در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ - 14June 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علی تقوی» معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ایام دهه کرامت، اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها امکان برپایی جشن‌ها، مراسم‌ها و برنامه‌های حضوری ممکن نیست؛ با این وجود تلاش کردیم بیست و چهارمین مراسم ازدواج دانشجویی را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت محدود همزمان با آغاز دهه کرامت در مشهد برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در جوار حرم کریمه اهل‌بیت (ع) در شهر قم بود که این برنامه به همت دفتر نهاد نمایندگی رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان قم برگزار شد. در این جشن حجت‌الاسلام محمدهادی هدایت سخنرانی و حسن شالبافان به مدیحه‌سرایی پرداختند.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها تاکید کرد: در این برنامه که با اجرای «فضه‌سادات حسینی» برگزار شد، «مجید تال» نیز به شعرخوانی پرداخت که به صورت حضوری و با حداقل جمعیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد.

تقوی همچنین از حضور دختر شیخ شعاع از مدافعان حرم در این برنامه خبر داد و گفت: فرزند آن شهید در این برنامه به بیان خاطره‌ای از حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در روز ولادت حضرت معصومه (س) پرداخت.

وی همچنین شد: تمام دفاتر استانی نهاد نیز باتوجه به شرایط هر شهر از نظر وضعیت کرونا و براساس دستورات ستاد مقابله با کرونا ویژه برنامه‌هایی را برای ایام دهه کرامت تدارک دیده‌اند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار