حضور حداکثری، اقتدار ملی/ آیت الله علوی گرگانی:

شرکت مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور است

مرجع تقلید شیعیان گفت: شرکت مردم در انتخابات و رأی به فرد متعهد متدین و دلسوز می‌تواند اقتدار کشور و قدرت چانه زنی ایران اسلامی را در صحنه بین المللی و منطقه ای افزایش دهد.
کد خبر: ۴۶۱۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ - 14June 2021

شرکت مردم در انتخابات موجب اقتدار کشور استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، آیت الله علوی گرگانی در پاسخ به چند استفتا در خصوص انتخابات با بیان این‌که شرکت مردم در انتخابات و رأی به فرد متعهد و متدین و دلسوز می‌تواند اقتدار کشور را افزایش دهد، اظهار داشت: شرکت مردم در انتخابات، قدرت چانه زنی ایران اسلامی را در صحنه بین‌المللی و منطقه‌ای افزایش می‌دهد.

متن پرسش‌ها و جواب‌های آیت الله علوی گرگانی بدین شرح است:

با سلام

با توجه به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰، مشتاق دریافت پاسخ سوالات ذیل هستیم، با تشکر.

۱. از نظر شما حکم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری چیست و شرکت در انتخابات تا چه اندازه می‌تواند در آینده کشور و جمهوری اسلامی نقش ایفا کند؟ مردم چه وظیفه‌ای دارند؟

۲. مشارکت مردم در انتخابات از حیث منطقه‌ای و بین‌المللی چه تأثیراتی خواهد داشت؟

۳. از نظر حضرتعالی فرد اصلح دارای چه ویژگی‌هایی است؟

۴. چه توصیه‌هایی برای رعایت اخلاق از سوی کاندیدا‌های انتخاباتی و طرفداران ایشان دارید؟

باسمه تعالی

پاسخ استفتا شما:

۱. ایجاد زمینه حضور گسترده مردم و انتخاب فرد اصلح و متدین و سپردن مسئولیت امور کشور به دست ایشان می‌تواند در پیشرفت و شکوفایی و اقتدار کشور نقش به سزایی داشته باشد و آینده بهتری را رقم خواهد زد.

۲. شرکت مردم در انتخابات و رأی به فرد متعهد و متدین و دلسوز می‌تواند اقتدار کشور را افزایش داده و قدرت چانه زنی ایران اسلامی را در صحنه بین‌المللی و منطقه‌ای افزایش دهد.

۳. فرد اصلح باید خداترس، متدین، پاک دست، مدبر، دارای کابینه قوی و معتقد به خودباوری و ایفای نقش جوانان متدین و انقلابی باشد و مطیع ولایت فقیه باشد.

۴. نامزد‌های انتخابات باید به معرفی خود و برنامه‌ها و کابینه مد نظر خود بپردازند و از تخریب دیگران و دروغگویی و افترا به دیگران بپرهیزد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار