انتخابات پرشور، اقتدار ملی/ نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه‌ عزت دولت می‌شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه‌ عزت و عظمت ملت‌ و دولت در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود
کد خبر: ۴۶۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ - 14June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، مهدی باقری با اشاره به اینکه تمام ملت‌ها تلاش می‌کنند که آینده‌ بهتری برای کشورشان داشته باشند، اظهار کرد: هرچه مردم یک کشور مشارکت بیشتری در پیشبرد اهداف حاکمیت داشته باشند می‌توانند مسیر پیشرفت یک کشور را هموارتر کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه‌ حضور و مشارکت مردم شکل گرفته است، ادامه داد: صحنه‌ انتخابات یکی از مهم‌ترین مسائلی است که حضور مردم نقشی تعیین کننده در پیشرد اهداف انقلاب دارد.

وی با تاکید بر اینکه هرچه میزان مشارکت بیش‌تر باشد نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور نیز پررنگ‌تر خواهد بود، عنوان کرد: منافع ملت‌ها در عرصه بین‌الملل از طریق دولت متبوع کشورشان پیگیری می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه‌ عزت و عظمت ملت‌ و دولت در عرصه‌های بین‌المللی می‌شود، بیان کرد: در هر انتخابات باید نگاهی به پیش و پس از انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها