مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

دشمنان نگران یک انتخاب صحیح هستند

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: دشمنان نگران یک انتخاب صحیح هستند، اما مردم فهیم ما، جواب خود را با حضور پرشورشان در روز انتخابات خواهند داد.
کد خبر: ۴۶۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 16June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جمع مردم عجب شیر، اظهار داشت: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، اولویت‌های اصلی انتخابات هستند که باید شخص عادل، دین شناس، مومن و انقلابی را برای سکان‌داری این مسئولیت خطیر انتخاب کنیم تا زحمات 42 ساله انقلاب هدر نرود.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال شایعه افکنی است و شعار «رأی ندهیم» را تبلیغ می کند. همان دشمنانی که جنگ و جنایات وحشیانه را در ممالک اسلامی راه انداختند، امروز نگران یک انتخاب صحیح هستند، اما مردم ما فهیم هستند و در روز انتخابات جواب خود را با حضور پرشورشان، خواهند داد.

سردار عباسقلی‌زاده ادامه داد: اگر امروز در زمینه اقتصادی دچار مشکل شده‌‌ایم به این دلیل است که مسئولان گوش به فرمان ولایت نبوده و در مذاکرات، ضعیف عمل کرده و بیکاری تورم و گرانی نتیجه این بی‌تدبیری است.

وی اظهار کرد: در طول تاریخ از حضرت آدم تا آخرین پیامبر الهی همیشه جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته‌اند و حق را زیر استعمار خود قرار می ‌دهند. اما انقلاب ما در سایه علمای تربیت یافته مکتب اسلام و سیدالشهداء، باطل را از بین برد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در برهه حساسی قرار گرفته است، گفت: از زمان پیروزی انقلاب دشمنان توطئه‌های زیادی را علیه این نظام وارد کرده‌اند از جمله دفاع مقدس، فتنه‌‌های داخلی، قضیه سوریه، داعش و ... ولی انقلاب ما با تأثیر از مکتب سیدالشهدا این نقشه‌‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی ادامه داد: دشمنان ما ثابت هستند در دوران دفاع مقدس آمریکا و انگلیس و ... بوده است الان هم در یمن، سوریه، عراق و فلسطین باز این دشمنان جنایت می‌کنند از اختلافات مذهبی استفاده کرده و داعش را خلق کرده و تجهیز می‌کنند این گوشه ای از جنایات آمریکا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار