حضور حداکثری، اقتدار ملی/

شرکت در انتخابات از الزامات حفظ نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: شرکت در انتخابات از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی است و حضور و مشارکت فعال آحاد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ضرورت دارد.
کد خبر: ۴۶۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ - 15June 2021
شرکت در انتخابات  مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «سیدعلی موسوی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت در انتخابات از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی است و حضور و مشارکت فعال آحاد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ضرورت دارد.
 
وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، یکی از مهمترین الزامات حفظ نظام اسلامی و تضعیف‌کننده توطئه‌های دشمنان است گفت: امروز به واسطه حضور تک تک افراد در انتخابات، نظام اسلامی تقویت شده و دشمنان تضعیف خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات و نیز تشویق دیگران برای حضور در این امر سرنوشت‌ساز، جنگ با دشمنان اسلام و انقلاب است تاکید کرد: استعمارگران زمانی ایران را برای خود می‌دانستند و از هر برنامه و اقدامی استفاده می‌کردند و با وقوع انقلاب جمهوری اسلامی ایران از چنگال غارت‌گران و مستکبران نجات یافت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تأکید بر اینکه امروز دشمنان در تلاش هستند مهمترین سلاح مردم ایران که پشتیبانی از حکومت اسلامی است را از آن‌ها بگیرند، ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند با دلسرد و بی‌علاقه کردن مردم مومن و انقلابی ایران از انتخابات آن‌ها را خلع سلاح کنند، اما مردم بابصیرت و هوشیار، با رفتن به پای صندوق رأی به طور قطع دشمنان را ناامید و توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهند کرد.

موسوی، هر برگه از رأی مردم را تیری سهمگین و زهرآلود به قلب استکبار جهانی که در راس آن آمریکا است عنوان کرد و افزود: ایرانیان با حضور خود و خانواده‌ها و تشویق دیگران به حضور در پای صندوق رأی افتخار دیگری را برای نظام خود رقم بزنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با تاکید بر اینکه اعضای این کانون‌ها برای تجدید عهد با نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا و بیعت با، ولی امر مسلمین، با قدرت در این انتخابات شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: حضور مسئولانه، آگاهانه و بابصیرت مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، یأس و ناکامی و نیز عقب‌نشینی دشمن و از طرفی رشد و بالندگی و پویایی کشور را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار