کنگره «زیارت، معنویت واخلاق» برگزار می‌شود

کنگره «زیارت، معنویت و اخلاق بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب» ۲۵ خرداد ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ - 15June 2021

کنگره «زیارت، معنویت واخلاق» برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، کنگره زیارت و معنویت و اخلاق بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب همزمان با دهه کرامت با حضور اندیشمندان و تولیت‌های آستان‌های مقدس ۲۵ خرداد ماه ساعت ۱۷ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در آستانه سالگرد صدور پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره گام دوم انقلاب هستیم و از موضوعاتی که در این بیانیه به آن پرداخته شده است حوزه حج و زیارت و بحث‌های اخلاقی است. دیدگاه رهبر انقلاب درباره تمدن نوین اسلامی و جامعه آرمانی است که انقلاب اسلامی هم در پی تشکیل آن است، از ارکان و زیر ساخت‌های این تمدن، معنویت است که مبتنی بر مناسک دینی، زیارت و اخلاقیات همچون ایثار و کمک‌های مومنانه می‌باشد.

«زیارت» در «بیانیه گام دوم انقلاب» که مقدمه‌ای برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است. کنگره زیارت و معنویت و اخلاق بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب با هدف بازشناسی این ابعاد برگزار می‌شود. فراخوان این کنگره در موضوعات «زیارت، بست معنویت و فضائل اخلاقی»، «زیارت، بالندگی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی»، «زیارت، زیرساخت معنوی جامعه اسلامی»، «زیارت، تمرین سبک زندگی اسلامی»، «زیارت و مقابله با کانون‌های ضد معنویت و معنویت‌های کاذب»، «اربعین ساحت فضائل اخلاقی و تجلی فرهنگ زیارت»، «زیارت و جوانان»، «زیارت و همگرایی تمدنی»، «دیپلماسی زیارت»، «بعد جهانی زیارت» و «حج و اربعین» از سوی دبیرخانه داده شده و مقالات برگزیده در این کنگره ارائه می‌شود.

کنگره زیارت و معنویت و اخلاق بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب همزمان با دهه کرامت ۲۵ خرداد ماه ساعت ۱۷ به صورت مجازی و با ترافیک رایگان از abarat.tv قابل دسترسی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار