مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

شناخت اهداف دشمن از وظایف بسیج رسانه است

حجت‌الاسلام «تسخیری» گفت: دشمن پایگاه جنگ نرم را در رسانه قرار دارد و امروز مهمترین موضوع معاندین علیه نظام اسلامی فضای رسانه‌ای و مجازی است. شناخت دشمن و رسانه‌ها و برنامه‌ها و اهداف دشمن‌ و خنثی سازی توطئه دشمنان از وظایف بسیج رسانه است.
کد خبر: ۴۶۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ - 15June 2021

دانش طرح عملیاتی دشمن برای بسیج رسانه واجب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ظهر امروز در نشست بصیرتی در جمع اهالی بسیج رسانه استان مازندران با بیان اینکه جامعه‌ای که خالی از علم باشد فریب می‌خورد، به نقش رسانه در آگاهی دهی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: حمله به افکار عمومی در زمان خلأ بین مردم و رسانه اتفاق می‌افتد و باید مردم دانش رسانه‌ای را ارتقا ببخشند.

وی افزود: دشمن پایگاه جنگ نرم را در رسانه قرار دارد و امروز مهمترین موضوع معاندین بر علیه نظام اسلامی فضای رسانه‌ای و مجازی است. شناخت دشمن و رسانه‌ها و برنامه‌ها و اهداف دشمن‌ و خنثی سازی توطئه دشمنان از وظایف بسیج رسانه است.  فتنه‌های مختلف که در نظام اتفاق افتاد با جهت‌دهی رسانه‌ای و غفلت و جهل و عدم آگاهی و هدایت فضای مجازی صورت گرفت.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه باید دشمن رسانه‌ای را درست بشناسیم، اظهار داشت: امروز اقدام و هدف دشمن انتخابات است و اگر نتوانیم طرح عملیاتی دشمن را درست تشخیص بدهیم، نمی‌توانیم درست اقدام کنیم. رسانه انقلابی باید دشمن شناس باشد و قدرت رصد طرح دشمن و ابعاد رسانه‌ای دشمن را داشته باشد و توطئه و فریب دشمن را خنثی‌سازی کند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اهمیت رسانه اظهار داشت: امروز جنگ دشمن، جنگ رسانه‌ای است و مهمترین پایگاه جنگ نرم است و پایگاه جنگ نرم، رسانه است و باید در شناخت اهداف و برنامه‌های دشمن خیلی دقت کنیم. با وجود کرونا میدان جنگ در میدان رسانه صورت می‌گیرد و مردم باید اخبار و اطلاعات درست را از رسانه‌های انقلابی دریافت کنند و این مقطع، مقطع حساسی برای بسیج رسانه است.

وی افزود: رسانه وظیفه دارد در زمان انتخابات با چشم بیدار و ذهنی آگاه و تحلیلی درست پاسخگوی توطئه‌ها و شبهات و مسائل جامعه باشد و عملکرد مدیران را به مردم معرفی کنند. یکی از سفارش‌های رهبر انقلاب اسلامی، اقدام بموقع است و بسیجی باید اقدام بموقع و بهنگام داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار