با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار شد؛

معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد

«دهقان‌پور فرشاه» به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی پردیس شهیدان پاک‌نژاد دانشگاه فرهنگیان معرفی شد.
کد خبر: ۴۶۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 16June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد «پردیس شهیدان پاک‌نژاد» صبح امروز (چهارشنبه) با حضور «سجاد صدیقی» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور، «علی پورمیرزایی» مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان و جمعی از مسئولان دانشگاه فرهنگیان یزد، در سالن کنفرانس پردیس شهیدان پاک‌نژاد برگزار شد.

«منصور دهقان منشادی» مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان یزد، در این مراسم ضمن تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، به نقش و اهمیت بسیج دانشجویی اشاره و از زحمات «علی خیراندیش» مسئول بسیج دانشجویی پردیس شهیدان پاک‌نژاد تشکر کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور نیز در این مراسم، ضمن تأکید بر لزوم حضور پرشور در انتخابات، بر ضرورت تحول در آموزش و پرورش اشاره و به پاره‌ای از اقدامات بسیج دانشجویی اشاره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان یزد نیز با اشاره بر اهمیت انتخابات پیش رو، فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد را در خور تقدیر دانست.

همچنین، مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد نیز گزارشی از فعالیت‌های دوساله خود را ارائه کرد و به حمایت مسئولان دانشگاه در این زمینه اشاره کرد.

در پایان این مراسم از زحمات «علی خیراندیش» مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد (پردیس شهیدان پاک‌نژاد) تقدیر و «محمدامین دهقان‌پور فرشاه» به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار