امضای تفاهم‌نامه بین اداره‌کل حفظ آثار خراسان شمالی و دانشگاه آزاد بجنورد

تفاهم‌نامه همکاری و استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در زمینه تدوین دانشنامه دفاع مقدس بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و این دانشگاه امضا شد.
کد خبر: ۴۶۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ - 16June 2021

امضای تفاهم نامه بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و دانشگاه آزاد اسلامی بجنوردبه گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، این جلسه با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارززش های دفاع مقدس خراسان شمالی، مدیر پژوهش و اسناد دفاع مقدس این اداره، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و معاونین دانشگاه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد.

امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با تاکید بر نقش پر رنگ استان در دفاع مقدس و لزوم تدوین دانشنامه ای در خصوص نقش استان در دفاع مقدس بیان کرد: تدوین دانشنامه دفاع مقدس از الویت های اداره کل حفظ آثار است.

وی گفت: به منظور بیان ایثار و فداکاری های رزمندگان خراسان شمالی در دفاع مقدس باید تمامی سازمان ها و ادارات در زمینه نقش آن اداره در دوران دفاع مقدس و انقلاب همکاری لازم را با اداره کل حفظ آثار داشته باشند.

امیر نجاتی با اشاره به تصویب اعتبار لازم از ناحیه استان برای این موضوع اظهار امیدواری کرد و افزود: باید از ظرفیت اساتید و فرهیختگان استان به ویژه دانشگاه ازاد اسلامی در این زمینه استفاده کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با تاکید بر اهمیت و لزوم تدوین تاریخ دفاع مقدس، گفت: اساتید این دانشگاه آمادگی های لازم را برای تدوین دانشنامه دفاع مقدس را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار