بیمه کوثر لوح زرین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری دریافت کرد

شرکت بیمه کوثر لوح زرین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری را در چهارمین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۴۶۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 16June 2021

بیمه کوثر لوح زرین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری دریافت کرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، داوران این همایش پس از بررسی «فعالیت‌های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری در مورد محصول و فرایند‌های مرتبط، اقدامات پیشگیرانه موفق ناشی از تجزیه و تحلیل‌های آماری نتایج، و اصلاح فرایند‌ها برای افزایش اثربخشی و کارایی» شرکت‌کنندگان در بخش مسابقه این همایش، بیمه کوثر را واجد این لوح دانستند.

هیات‌داوران عملکرد شرکت‌ها را در چهار محور ارزیابی کرد که از «کیفیت خدمات درک شده (براورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری)، وفاداری مشتری، میزان رضایت مشتری، نتایج عملکردی و انتظارات مشتریان» تشکیل می‌شود.

بیمه کوثر چند سال است که در بخش تبلیغات، روابط‌عمومی و امور مشتریان جوایز متعددی را هم در صنعت بیمه و هم در سطح ملی دریافت کرده است که نشانگر اثربخشی برنامه‌هایی است که تاکنون انجام شده است.

هدف همه این دستاورد‌ها کمک به شرکت برای رسیدن به اهدافش است چرا که در صنعت بیمه، اگر نتوان عوامل رضایت مشتری را شناخت و برای افزایش رضایتش تلاش کرد، نه‌تن‌ها به مشتریان این صنعت اضافه نمی‌شود بلکه به مرور مشتری خود را از دست می‌دهد. بر اساس همین، معاونت ارتباطات تمام تلاش خود را می‌کند تا با جلب رضایت مشتری و رفع مشکلات در ارایه خدمات، نقش خود را در افزایش فروش و سوداوری شرکت ایفا کند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها