حضور حداکثری، اقتدار ملی/ عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

حضور مردم در انتخابات نقش تاثیرگذاری در ارتقا و عزت نظام اسلامی دارد

«رضایی» گفت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد نقش مهم و تأثیرگذاری در ارتقا و عزت نظام اسلامی دارد.
کد خبر: ۴۶۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ - 16June 2021

حضور مردم در انتخابات نقش تاثیرگذاری در ارتقا و عزت نظام اسلامی داردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در گردهمایی بزرگ  نیروهای انقلابی شهرستان گناوه حضور در انتخابات جمعه 28 خرداد را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد نقش مهم و تأثیرگذاری در ارتقا و عزت نظام اسلامی دارد.

وی انتخاب کاندیدای اصلح را مورد توجه قرار داد و گفت: در دولتی که اراده مبارزه با فساد نیست، نتیجه این ناکارآمدی‌ها و فسادها قهر کردن مردم با صندوق‌های رأی است.

رضایی خطاب به کسانیکه نمی‌خواهند رأی دهند افزود: این افراد مشکلاتی از جمله درد بیکاری، گرانی، فقر، محرومیت دارند که آسیب را درست شناسایی کرده‌اند اما راه درمان آن شرکت نکردن در انتخابات نیست و این از اینجا به این افراد می‌گوییم لااقل به کسی رأی بدهید که کارنامه خوبی دارد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: بعضی از کاندیداها دغدغه‌های مردم را به آب بازی و پیامک حجاب خلاصه می‌کنند، دریغ از اینکه بزرگترین و جدی‌ترین مشکل ما امروز معیشت و اقتصاد است.

رضایی با بیان اینکه مادر همه مشکلات فساد است گفت: وقتی مبارزه با  قاچاق برخی مطرح می‌‌شود برخی به دنبال ته‌لنجی و کولبری می‌روند آدرس و نسخه غلط برای مبارزه با فساد دارند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بدترین نوع فساد، را فساد مدیریتی و نتیجه آن همین وضع فعلی دانست و افزود: ما جز ثروتمندترین کشورها در بخش‌های گوناگون هستیم اما بعضی از مردم نان شب خود را قرضی می‌خرند در این مدت ارزش مالی همه اجناس و خدمات افزایش یافته، جز یارانه مردم و کسی هم پاسخگو نیست.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد سیاسی مقدم بر فساد مدیریتی است تصریح کرد: امکان ندارد شما جایی مفسد اقتصادی را ببینید که یک نفر در حاکمیت یا دولت یا صنعت پشت او نباشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وظیفه مبارزه‌ با فساد بر عهده دولت و مجلس است ولی ساختارهای ما فسادزا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها