حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

حضور گسترده در انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام اسلام است

«سلامی» گفت: مردم باید بدانند حضور گسترده در انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام اسلامی و حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و وفاداری به آرمان‌های مقدس انقلاب است.
کد خبر: ۴۶۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ - 17June 2021
حضور گسترده در انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد‌حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع سمنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا، با صدور پیامی ضمن دعوت از عموم ملت ایران اسلامی به حضور پر شور در انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز بر پایه اسلام، مردم و انتخابات پایه گذاری شده و با اتکاء به ذات خداوند متعال و بهره مندی از این سه مولفه مهم بار دیگر در انتخابات ۲۸ خرداد با ایفای رسالت دینی و ملی خود حماسه‌ای دیگر را خلق خواهد نمود.
 
دشمنان برای انتخابات پیش رو برنامه‌ریزی کرده‌اند تا مانع حضور مردم در انتخابات شوند، مردم عزیز باید بدانند حضور گسترده در انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام اسلامی و حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و وفاداری به آرمان‌های مقدس انقلاب است.

انتخابات ۲۸ خرداد ماه یکی از عرصه‌های مهم برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی است که همه باید در آن نقش آفرینی کنند و گام دوم انقلاب عرصه نقش آفرینی‌های جوانان برای حفظ ارزش‌ها است که باید وظیفه خود را به خوبی بدانیم و در آن راستا نقش آفرینی کنند.

بی‌شک ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره‌های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان‌های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی کردده و با هوشیاری و مقاومت خود توطئه‌های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است و حضور در انتخابات را برای خود مجاهدت می‌دانند.

همه با حضورمان به خواسته شهیدانمان لبیک گفته و ادامه دهنده راه سیدالشهدای مقاومت سردار حاج «قاسم سلیمانی» باشیم، تا حراست و صیانت از خون شهیدان را در این آزمون بزرگ به ثبت برسانیم و با همت شایسته، امنیت کشور، اقتدار ملی، استقلال میهن اسلامی مان را تثبیت کنیم.

اینجانب از آحاد مختلف مردم فهیم دعوت می‌کنم با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و در راستای تداوم حرکت‌های پرثمر ملت قهرمان ایران در طول سال‌های گذشته، با حضور گسترده و پرنشاط همه اقشار و گروه‌ها پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری به افتخارات استان بیفزاییم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار