حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تحریم انتخابات محقق کننده خواسته دشمنان است/ دشمن از مردم‌سالاری دینی زخم‌خورده است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: تحریم انتخابات محقق کننده خواسته دشمنان است. ایران اسلامی خانه ما است و مردم ما صاحب این خانه هستند و اگر خانه دچار آسیب و ضرر شده باشد، به جای رها کردن آن باید با همت بیشتر درصدد جبران و رفع آسیب برآییم.
کد خبر: ۴۶۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 17June 2021

سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد، در پاسخ به شبهه افکنی‎ها و تلاش رسانه‌های معاند در راستای دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات اظهار داشت: بدنه اصلی جامعه ما متشکل از همان امت ولایتمدار و با بصیرتی هستند که همواره تاکنون خود را صاحب این نهضت دانسته و در برهه‌های حساس در حمایت از نظام اسلامی وارد میدان شده‌اند لذا اساساً نباید به جوسازی امپراتوری رسانه‌ای صهیونیست‌ها اعتنا کرد، قاطبه ملت همراه و پشتیبان نظام و آماده حضور در عرصه‌ها هستند.

وی افزود: بدنه ولایتمدار و بصیر جامعه، مرکز ثقل قدرت و ضامن تداوم انقلاب هستند. این مردم ناامید نیستند بلکه به کارآمدی اسلام و ولایت فقیه امیدوار بودند که سررشته امور را به امام عظیم‌الشأن سپردند و در همه دوران‌ها، دست از حمایت از آرمان‌های انقلاب برنداشتند.

این مسئول ادامه داد: حقیقت آن است که خون داده‌ها، از رأی دادن اجتناب نمی‌کنند و آن‌هایی که برای حفظ این شجره طیبه، ایثارگرانه جان خود و فرزندانشان را فدا کرده‌اند، در آوردگاه عبادی سیاسی انتخابات هم به میدان خواهند آمد و بار دیگر دشمن را متوجه اشتباه محاسباتی خود خواهند کرد.

دشمن از مردم‌سالاری دینی زخم‌خورده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه دشمن از مردم‌سالاری دینی زخم‌خورده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ انتخاباتی برگزار نشده مگر اینکه دشمن در آن با مشارکت مردم مخالفت کرده باشد. گرچه روش‌های دشمنی کردن مستکبران و ایادی مزدور آن‌ها در برهه‌های زمانی متفاوت بوده اما وجه مشترک همه این سال‌ها در تداوم کینه‌ورزی‌ها و عداوت معاندین با مشارکت حداکثری و مردم‌سالاری دینی است.

وی ابراز داشت: همان دولت‌هایی که در ابتدای انقلاب، با ارعاب و تهدید از حضور مردم پای صندوق‌های رأی جلوگیری می‌کردند، امروزه از یکسو با دلسردکردن جوانان و تردیدافکنی و از سوی دیگر با اعزام نفوذی‌ها و افراد دارای وابستگی، سیاست خصمانه خود را دنبال می‌کنند.

با تحریم انتخابات، خواست دشمن را برآورده نکنیم

یوسفعلی‌زاده ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: قهر کردن با صندوق مستقیماً به منزله آب به آسیاب دشمن ریختن است و اگر انتخابات تحریم شود، عملاً به عنوان سرباز دشمن و به نفع آن‌ها بازی کرده‌ایم. ایران اسلامی خانه ماست و مردم ما صاحب این خانه هستند. اگر خانه دچار آسیب و ضرر شده باشد، به جای رهاکردن آن باید با همت بیشتر درصدد جبران و رفع آسیب برآییم.

وی متذکر شد: مردم باید کار را به کاردان بسپارند و از ظرفیت این انتخابات برای انتخاب افراد شایسته استفاده کنند. کسانی که در برابر دشمنان متواضع و در برابر دوستان سرکش هستند، الزاماً باید از عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای ملت کنار گذاشته شوند و خالص‌ترین افراد در راه اسلام و انقلاب و شهیدان زمام‌دار مدیریت امور باشند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی، ارتقای بصیرت و پرهیز از اختلاف و عدم ورود به جناح بندی‌های سیاسی را از جمله الزامات نیروهای مسلح برای مشارکت در انتخابات دانست و ابراز داشت: در این عرصه، دفاع مقدس می‌تواند الگویی کامل و الهام‌بخش باشد زیرا رزمندگان در دوران دفاع مقدس از فرامین امام عظیم‌الشأن، مبنی بر عدم دخالت در سیاست اطاعت می‌کردند و درگیر جناح بندی‌ها و فریفته احزاب نمی‌شدند و محیط پاکیزه و خدایی جبهه‌های حق علیه باطل را به تنگ نظری‌های جناحی و دوقطبی‌های ناشی از فردگرایی آلوده نمی‌کردند.

یوسفعلی‌زاده گفت: همانطور که رزمندگان دفاع مقدس در جبهه‌ها خود را پالایش می‌کردند، امروز نیز در نظام اسلامی امت حزب الله و جوانان عزیز این قابلیت را دارند که ضمن صیانت از خود، با تأسی به شهیدان، دشمن را ناامید و ذلیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار