حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار پارس‌آباد:

حضور مردم در انتخابات بسیار حیاتی است

فرماندار پارس‌آباد مغان گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و مشارکت در انتخابات امروز برای کشور بسیار حیاتی است و از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۴۶۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ - 17June 2021

حضور مردم در انتخابات بسیار حیاتی است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «ابراهیم امامی» فرماندار پارس آباد امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد مشارکت بالای مردم را پشتوانه نظام و امنیت و اقدار کشور دانست و اظهار داشت: دشمنان در تلاش‌اند تا این حضور را کم‌رنگ کنند، اما ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه در ۲۸ خرداد جواب کوبنده‌ای به آنها داده و وحدت و انسجام خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: تمامی امکانات دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه انتخابات بسیج شده و بیش از چهار هزار نفر در اجرای انتخاب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان پارس‌آباد مشارکت خواهند کرد.

امامی افزود: تمامی تمهیدات و آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند با پیش‌بینی بیش از ۱۷۱ شعبه اخذ رای دیده شده و حضور پرشور مردم پای این صندوق‌ها برگ زرینی در تاریخ شده و اقتدار و عزت ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

فرماندار پارس‌آباد همچنین خطاب به نامزدهایی که قانون تبلیغات را زیرپا می‌گذارند، گفت: نامزدهای شورای شهر باید الگوی سایر شهروندان در رعایت قانون و حفظ زیبایی شهر باشند و این را در فعالیت‌های تبلیغی خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها