رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس:

ملت فلسطین در برابر اقدامات قلدرمآبانه صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کند

هنیه در دیدار با نخست وزیر مراکش گفت: ملت فلسطین در برابر اقدامات قلدرمآبانه صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۴۶۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ - 17June 2021

ملت فلسطین دربرابر اقدامات قلدرمآبانه صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با «سعدالدین العثمانی» نخست وزیر مراکش در شهر «رباط» دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی بحث و تبادل نظر کردند. رئیس دفتر سیاسی حماس در دیدار با مقام مراکشی اظهار داشت: ملت فلسطین همچنان در برابر اقدامات قلدرمآبانه رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: ملت فلسطین با جان خود از مسجدالاقصی حفاظت می‌کند و برای به شکست کشاندن سلسله پروژه‌های خصمانه رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند. امیدواریم که نتایج سفر هیأت فلسطینی به مراکش برای فلسطینیان مثمرثمر باشد.

از سوی دیگر، سعد الدین العثمانی نیز تصریح کرد: مراکش از ملت فلسطین حمایت می‌کند. مسأله فلسطین جایگاه ویژه‌ای نزد مردم مراکش دارد.

قرار است هنیه پس از پایان سفر خود به مراکش عازم موریتانی شود. یک هیأت بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی حماس، رئیس دفتر این گروه را در سفر به مراکش و موریتانی همراهی می‌کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار