حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بوشهر

با شرکت در انتخابات خواب دشمنان اسلام و ایران را آشفته کنیم

«شبل حکماء بوشهری نژاد» با تاکید بر اینکه با شرکت در انتخابات خواب دشمنان اسلام و ایران را آشفته کنیم گفت: امید است ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگ زرینی بر تاریخ این مرز و بوم با حضور با شکوه همه آحاد جامعه به ویژه بانوان شایسته استانمان رقم بخورد.
کد خبر: ۴۶۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ - 17June 2021

با شرکت در انتخابات خواب دشمنان اسلام و ایران را آشفته کنیم«آرزو شبل حکماء بوشهری نژاد» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 25 زن شهید استان و دهه کرامت به بیان شخصیت حضرت معصومه (س) پرداخت و اظهار داشت: به راستی حضرت معصومه (س) مدافع حریم ولایت بودند تا جایی که سختی راه را به تن خریدن و در راه امام زمان خود راهی دیار غربت شدند.

وی گفت: شخصیت با عظمت حضرت معصومه (س) به عنوان زن عالم با تدبیر و تدبر می تواند الگویی شایسته برای ما زنان ایران اسلامی به ویژه دختران جوان سرزمینمان باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه در روز 28 خرداد بار دیگر وظیفه ای بر دوشمان است افزود: وظیفه دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران به دلیل اتکا بر اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) جایگاه بالایی در اندیشه توحید محوری دارد.

شبل حکماء بوشهری نژاد با استناد به فرامین امام راحل جمهوری اسلامی را امانتی بزرگ که باید از آن حفاظت شود مردم ایران را به شرکت در انتخابات دعوت نمود و خاطرنشان کرد: از تمای آحاد مردم به ویژه زنان و دختران جوان رای اولی استانم می خواهم که با تاسی بر حضرت معصومه (س) مدافع امانتی که در دستمان است شویم و برای حفظ اقتدار این امانت به پای صندوق های رای برویم.

وی با تاکید بر اینکه با شرکت در انتخابات خواب دشمنان اسلام و ایران را آشفته کنیم تصریح کرد: امید است ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگ زرینی بر تاریخ این مرز و بوم با حضور با شکوه همه آحاد جامعه به ویژه بانوان شایسته استانمان رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار