پیام تسلیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

مجاهدت‌های مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار خواهد بود

در پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه آمده است: بی شک مجاهدت‌های مدافعان سلامت در برگ زرین تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱ - 17June 2021

مجاهدت‌های مدافعان سلامت در تاریخ ماندگار خواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پیامی  شهادت مدافع سلامت، سرهنگ پاسدار «فیض‌الله اسمعیل زاده» را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

ولا تحسبن الذين قتلوا فی سبيل الله أمواتًا بل أحياء عند ربهم يرزقون/ آل عمران 169

  دریافت خبر شهادت سرهنگ پاسدار مجاهد مدافع سلامت شهید فیض الله اسمعیل زاده موجب تأسف و تأثر گردید.

  از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا گروه های جهادی بسیج و سپاه با احساس تکلیف با کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر و روستاها، گندزدایی و ضدعفونی معابر، ایجاد کارگاه های تولید ماسک و گان، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، پایش سلامت و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان جهادگران و سفیران سلامت درصدد کنترل این بیماری و کمک به هم وطنان عزیز برآمدند.

  شهید مدافع سلامت سرهنگ پاسدار فیض الله اسمعیل زاده جانشین قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بود که به همراه سایر پاسداران و بسیجیان دلاور شهرستان ارومیه درکنار کادر پرافتخار درمانی و بهداشتی شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا بدون هیچ چشم داشتی حضور فعال و ایثارگرانه داشته و در راه تامین، حفظ و ارتقای سلامت مردم عزیز کوشش کرده و در راه این خدمت جان شیرین خود را تقدیم اسلام و قرآن کرد.  

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و عرض تبریک و تسلیت شهادت این همکار مخلص و جهادگر محضر حضرت ولیعصر( عج)، فرمانده معظم کل قوا( مدظله العالی)، جامعه سپاهی و بسیجی، مدافعان سلامت، مردم غیور استان و خانواده شریف شان از درگاه خداوند حق تعالی برای این شهید بزرگوار علو درجات و برای بازماندگانشان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

بی شک مجاهدتهای مدافعان سلامت در برگ زرین تاریخ این مرز و بوم ماندگار و دوستان و همکاران جهادی این شهید عزیز ادامه دهنده راه پرفروغشان بوده ودر کنار مردم فهیم استان تا ریشه کنی این ویروس منحوس خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها