حضور حداکثری، اقتدار ملی/ متفکرآزاد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی باعث می‌شود دشمنان با احترام با جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری برای دشمنان امری نامطلوب است و باعث می‌شود سیاست‌های فشارشان را کنار گذاشته و از روی احترام و احتیاط با جمهوری اسلامی رفتار خواهند کرد.
کد خبر: ۴۶۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵ - 17June 2021

مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی باعث می‌شود دشمنان با احترام با جمهوری اسلامی ایران رفتار کنندروح‌الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس در ارتباط با اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات 28 خرداد می‌تواند پشتوانه خوب و مستحکمی برای رئیس جمهور آینده در ایجاد تحول عظیم و انقلابی در کشور باشد. اگر می‌خواهیم امکان تغییرات در کشور وجود داشته باشد و همه مردم ایران از تغییرات مهم و ساختاری نفع ببرند، باید حضور فعال و بانشاطی پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

وی ادامه داد: امروز طمع دشمنان به‌حدی است که راضی به براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه درصدد تجزیه و نابودی تمام ایران هستند. آنها به نتیجه انتخابات 28 خرداد چشم دوخته‌اند و اگر نتیجه انتخابات مطلوب آنها بود، بر تشدید سیاست‌های فشار علیه ایران می‌افزایند اما اگر مشارکت حداکثری که برای دشمنان امری نامطلوب است رقم بخورد، سیاست‌های فشار را کنار خواهند گذاشت و از روی احترام و احتیاط با جمهوری اسلامی رفتار خواهند کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظامی که بقا و ماهیت و هویت خود را از مردم دریافت می‌کند، مشارکت مردمی در آن همانند اکسیژن عمل می‌کند. اگر مشارکت حداقلی به‌جای مشارکت حداکثری اتفاق بیفتد، رئیس‌جمهور آینده از قدرت و جایگاه متزلزل برخوردار خواهد بود و از قدرت چانه‌زنی او در داخل و خارج از کشور کاسته می‌شود.

متفکرآزاد افزود: از مردم می‌خواهیم پای صندوق‌های رأی حضور حداکثری داشته باشند و بدانند که رأی مردم در حل مشکلات کشور از تأثیرگذاری بسیار زیادی برخوردار است.

او قهر با صندوق‎های رأی را بدترین گزینه در نشان دادن نارضایتی مردم توصیف کرد و گفت: بدون‌شک قهر با صندوق‌های رأی آثار و تبعات منفی قابل توجهی بر سرنوشت کشور می‌گذارد؛ زیرا قدرت مانور نظام در عرصه جهانی و نیز اقتدار نظام در عرصه داخلی به چالش کشیده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار