حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

شرکت در انتخابات نقشه شوم استکبار را خنثی خواهد کرد

سردار «شجاع» با صدور پیامی از مردم برای حضور در انتخابات و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد.
کد خبر: ۴۶۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با صدور پیامی با تاکيد بر آمادگی نيروها برای تامين نظم و امنيت انتخابات پرشکوه ۲۸ خرداد، از همگان خواست تا با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای ديگر خلق کنند.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت ما، يک ملت انقلابی، ولايتمدار و پيرو مقام معظم رهبری (مدظله العالي) است که در مواجهه با آزمون بزرگی که امروز با آن مواجه است با اراده‌ای آهنين و شوری عاشورایی با حضوری شکوهمند توطئه دشمنان اسلام و ايران را خنثی خواهند نمود.

ملت ايران خادمان خود و تامين‌کنندگان امنيت را می‌شناسند و می‌دانند که اين خون شهيدان و تلاش شکوهمند اين دلاورمردان و شيرزنان است که عظمت، اقتدار و شکوه انقلاب اسلامی را فراهم کرده و عزت و سربلندی را برای همگان به ارمغان آورده است.

خادمان ملت در مرزبانی استان خراسان رضوی نيز، آگاه از بار مسئوليت سنگينی که بر دوششان است در اين ماموريت خطير ضمن تامين نظم و حفظ امنيت انتخابات ۱۴۰۰، دوشادوش ملت، اين حماسه بزرگ را تحقق خواهند بخشيد و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار