حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

مردم بار دیگر با حضور گسترده دشمنان را تحقیر می‌کنند

آیت‌الله «حسینی همدانی» گفت: مردم بار دیگر با حضور گسترده و فعال پای صندوق‌های رأی دشمنان انقلاب و ملت را تحقیر خواهند کرد.
کد خبر: ۴۶۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ - 18June 2021

حضور یک‌و‌نیم میلیون رأی اولی در انتخابات/ مردم بار دیگر با حضور گسترده دشمنان را تحقیر می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس در کرج، آیت‌الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی‌ فقیه در استان البرز و امام‌ جمعه کرج صبح امروز (جمعه) در نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری در شعبه مصلی کرج حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت.

آیت‌الله حسینی همدانی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای بی‌رونق کردن انتخابات، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در ساعات اولیه رأی‌گیری اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور گسترده و فعال پای صندوق‌های رأی دشمنان انقلاب و ملت را تحقیر خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور حدود یک و نیم میلیون رأی اولی‌ در انتخابات گفت: حضور رأی اولی‌ها که شور و هیجان خاصی دارند طراوت بیشتری به این حماسه بخشیده است و این جوانان که وارد مرحله بلوغ سیاسی شده‌اند با حضور در این انتخابات نشان خواهند داد که گسستی بین نسل‌های انقلاب حادث نشده و مانند رأی اولی‌های دوران پیروزی انقلاب در صحنه حضور دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان داشت: همه به‌خصوص جوانان باید توجه داشته باشند که برای چهار سال تا هشت سال آینده کشور تصمیم می‌گیرند بنابراین باید دقت داشته باشند که چه کسی را برای اداره کشور انتخاب می‌کنند. مردم باید به افراد اصلح رأی دهند چراکه آثار این اقدام متوجه خود آن‌ها می‌شود.

آیت‌الله حسینی همدانی اضافه کرد: مردم در این سال‌ها مشکلات بسیاری را به‌ویژه در حوزه معیشت و اقتصاد متحمل شده‌اند اما با انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و خون شهدا فاصله نگرفته‌اند و پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند و این بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه اولویت کاری دولت جدید معیشت، اشتغال و تولید باشد، ابراز داشت: به امید خدا با انتخاب دولت جدید مشکلات موجود مرحله به مرحله برطرف خواهد شد و مردم وضعیت بهتری پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار