حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه یزد:

رای مردم به منزله حفظ عزت و استقلال ایران اسلامی است

آیت‌الله «ناصری» گفت: رای مردم به منزله حفظ عزت و استقلال ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۶۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ - 18June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد صبح جمعه در مسجد حظیره یزد پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکریم که اول صبح عبادت خدا را انجام دادیم و ثواب آن را نیز به روح شهدا هدیه می‌کنیم.

وی عنوان کرد: رای دادن حرکتی است که روح شهدا و امام راحل که زندگی خود را فدای استقلال و عزت این کشور کردند، شاد خواهد کرد و معتقدم که رای دادن برای تقویت اسلام و استقلال کشور ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: این نظام دشمنانی دارد که عظمت و عزت آن را بر نمی تابد و نمی خواند که اسلام و ایران نامش وجود داشته باشد.

ناصری ادامه داد: استکبار جهانی و صهیونیست‌ها، ایرانی اسلامی، مستقل و آزاد را نمی خواهند و 40 سال است که به شیوه های مختلف با ما دشمنی می کنند و آنقدر تلاش می کنند که ایران را زیر چتر خود ببرند اما اسلام به ما اجازه نداده و بر حفظ عزت تاکید داشته است.

وی عنوان کرد: این رای دادن در راستای حفظ عزت است و بی تفاوت بودن به رویداد مهم انتخابات به معنای این است که نسبت به دشمنی های دشمن بی تفاوتیم و این از مرام شهدای ما دور است.

ناصری تاکید کرد: خوشبختانه مردم در این انتخابات شرکت کردند و باز هم حضور خواهند یافت و چشم دشمنان را کور خواهند کرد و با احساس مسئولیت خود، نشان می دهند که ملت ایران همواره فهیم، بیدار و آگاه است و همچون همیشه در صحنه حضور دارد.

امام جمعه یزد ادامه داد: امیدواریم با هدایت‌های رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم، کشور را به اوج قله های عزت و استقلال برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها