حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حضور در پای صندوق‌های رأی تجدید پیمان با شهداست

سردار کرمی گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی تجدید پیمان با شهداست و امروز روز آفرینش حماسه‌ای دیگر است.
کد خبر: ۴۶۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 18June 2021

حضور در پای صندوق‌های رأی تجدید پیمان با شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، سردار «جهانبخش کرمی» ظهر امرز در نشست خبری با اصحاب رسانه خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم با پیروی از رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را پیروز کردند، اظهار داشت: ایران اسلامی با تقدیم ۲۲۰ هزار شهید در مقابل ابرقدرت ها ایستادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه همواره مردم حماسه بی‌نظیری خلق کردند، عنوان کرد: مردم همواره در خنثی کردن فتنه‌های دشمنان فداکاری کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم با بستن میثاق راه شهدا را ادامه می‌دهند، بیان کرد: امروز بار دیگر روز حماسه و روز تجدید میثاق دوباره با شهدا است.

سردار کرمی رأی دادن ملت را راهی برای دفاع از خون شهیدان دفاع دانست و افزود: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌ نشان خواهند داد که ملت پای شهدا ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان حفظ امنیت جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، بیان کرد: امروز روز بصیرت است و سرنوشت کشور رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در قالب جنگ ترکیبی، انقلاب و مردم جامعه ما را هدف قرار داده است، عنوان کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف از جمله اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی به مردم فشار می‌آورد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از مبانی خودش عقب نشینی کند، تصریح کرد: این حضور حداکثری مردم می‌تواند نگاه دشمن را نسبت به جمهوری اسلامی ایران تغییر دهد.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره اینکه حضور مردم در جامعه اسلامی به عنوان یک نظام اجتماعی و دینی حائز اهمیت است، عنوان کرد: در رویدادهای مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نظیر انتخابات با مشارکت پرشور نمایش داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار