نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور مردم در انتخابات ضریب امنیتی را بالا می‌برد

حجت الاسلام شاهرخی گفت: حضور مردم در انتخابات هم ضریب امنیتی را بالا می‌برد و هم نشان می‌دهد مردم پشتیبان نظام هستند و نظام را قبول دارند.
کد خبر: ۴۶۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ - 18June 2021

حضور مردم در انتخابات ضریب امنیتی را بالا می‌برد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان،  امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی دانست و اظهار داشت: امروز مردم با شور و شوق آمدند تا رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی افزود: مردم مجاهدت کردند تا با اراده خود انتخاب کنند و در این سال‌های انقلاب، اسلام، مردم و انتخابات همیشه با هم بودند و در ادامه نیز این سه با هم هستند و ملت ایران با حضور در انتخابات آینده روشنی را برای کشور و استان رقم می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم امروز باید پس از مشارکت پرشور در انتخابات بهترین گزینه را برای رئیس جمهوری و شوراها انتخاب کنند عنوان کرد: از آنجا که ارتقای فرهنگ و پیشرفت اقتصاد در اختیار ماست و باید به وظیفه خود عمل کنیم.

وی به صف‌های جمعیت رای دهندگان اشاره و گفت: این حضور مردم هم ضریب امنیتی را بالا می‌برد و هم نشان می‌دهد مردم پشتیبان نظام هستند و نظام را قبول دارند البته روز شنبه هر کسی که منتخب شود روز پیروزی ملت ایران است.

شاهرخی عنوان کرد: هر نظامی برای اینکه بتواند به اهداف و آرمان‌ها خود برسد نیاز دارد که یک رابطه با مردم داشته باشد ازسویی دشمنان در تلاش هستند تا این ارتباط وجود نداشته باشد و بین مردم و نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کنند و از این راه به اسلام، مردم و مرز و بوم کشور ضربه وارد کنند.

وی با بیان اینکه بدخواهان عالم از جمله آمریکا، اسرائیل و منافقان می‌گویند مردم پای صندوق رای نروید  تصریح کرد: مشخص است که دشمنان پشت سر این برنامه دارند و اگر موفق شدند در سوریه، یمن، عراق و افغانستان آسیب‌هایی را وارد کنند چرا که این جدایی را بین مردم و حاکمیت آن کشور ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان  خاطرنشان کرد: در طول این 42 سال از عمر انقلاب اسلامی مردم با تبعیت از امام(ره) و رهبری محکم و استوار در پشتیبانی از نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها