رئیس کمیسیون اصل نود مجلس:

مشکلات رأی‌گیری در ساعات اولیه صبح، رفع شده است

پژمانفر با اشاره به برخی اختلالات در روند رأی‌گیری در ساعات اولیه صبح، گفت: باید زمان کافی برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی پیش‌بینی شود.
کد خبر: ۴۶۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ - 18June 2021

مشکلات رأی‌گیری در ساعات اولیه صبح، رفع شده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت الاسلام «نصرالله پژمانفر» رئیس کمیسیون اصل نود در گفت‌وگویی با اشاره به بروز برخی مشکلات در روند اخذ رأی اظهار داشت: گزارش‌های متعددی در مورد اختلال در رأی‌گیری در ساعات اولیه به کمیسیون اصل نود ارسال شده است. خوشبختانه قسمت قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.

نماینده مردم مشهد با اشاره به برخی گزارش‌ها در مورد کمبود تعرفه، عدم حضور ناظر و مهر نظارت در ساعات اولیه رای گیری، تصریح کرد: کمیسیون اصل نود طرز کار وزارت کشور در برگزاری انتخابات را مورد بررسی قرار خواهد داد و گزارش آن را به صحن علنی مجلس ارائه می‌کند.

رئیس کمیسیون اصل نود تأکید کرد: با توجه به تأخیری که در رأی گیری برخی از شعب وجود داشته، باید زمان کافی برای حضور مردم پای صندوق‌ها پیش‌بینی شود تا در مشارکت مردم اخلالی به وجود نیاید. با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حتی یک رأی نیز مهم است، نباید فرصت مشارکت مردم محدود گردد. باید شرایط برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شود.

منبع: مهر 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار